Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Mä oon oikeesti niiiiin ärsyyntyny tuohon ukkoon.. siis ei siinä ole itseasiassa mitään "vikaa" eikä se mitään pahaa oo tehny, mut se vaan on niin... MIES!
Ja sit mie vaan kiukuttelen sille, ja tiuskin ja oon ärsyttävä jne... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja ^_^:Mulla pillerit toimi silleen, että ehkäisyteho tuli nimenomaan siitä, että ärsytti, ei panettanu ja elämä oli perseestä. Lopetin, niin sitten tuli näitä tuntemuksia enää harvakseltaan!
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:se on vaihe ja menee ohi. ittelläniki päällä tällä hetkellä...
kaikki just niin pienetki asiat ärsyttää ihan niin maan perkel...eesti!
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:se on vaihe ja menee ohi. ittelläniki päällä tällä hetkellä...
menis vaan äkkiä... välillä tulee sellanen olo että voisin ite vetää itteeni turpiin ku oon nii ärsyttävä.. |O
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:se on vaihe ja menee ohi. ittelläniki päällä tällä hetkellä...
menis vaan äkkiä... välillä tulee sellanen olo että voisin ite vetää itteeni turpiin ku oon nii ärsyttävä.. |O
meilä on menossa kahen vuoden kriisi joten se kait selittyy sillä... enää siis 8kk jäljellä.
onneks on kesä, ei tarvi olla kotona![]()