Nyt saatt auttaa mua, pliis...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja potkuri85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

potkuri85

Aktiivinen jäsen
05.10.2006
4 177
0
36
Mä oon oikeesti niiiiin ärsyyntyny tuohon ukkoon.. siis ei siinä ole itseasiassa mitään "vikaa" eikä se mitään pahaa oo tehny, mut se vaan on niin... MIES!
Ja sit mie vaan kiukuttelen sille, ja tiuskin ja oon ärsyttävä jne... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Mä oon oikeesti niiiiin ärsyyntyny tuohon ukkoon.. siis ei siinä ole itseasiassa mitään "vikaa" eikä se mitään pahaa oo tehny, mut se vaan on niin... MIES!
Ja sit mie vaan kiukuttelen sille, ja tiuskin ja oon ärsyttävä jne... :snotty:

Et ole ainoa naispuolinen, joka on moista mieltä. Joskus sen ukon pärstän näkeminenkin tuntuu helvetin vaikialta. Tuntuu että heti jotai troppia otettava että kestää. onneksi menee ohikin, mutta toistuu aina elämän aikana ;)

Vaan ku tätä nyt on jatkunu jotain 3 kk (oho, taisin muute alottaa pillerit sillo..liekkö vaikutusta..)...
Ei oo itestäkään enää kivaa tää että on kunnon ämmä... Sit aina ku on sellanen olo että jos mä nyt menisin pyytään anteeks, nii sit tulee taas joku uus pikkuasia että menee palkpkasvit ilmanottoaukkoon... :headwall:

Mulla pillerit toimi silleen, että ehkäisyteho tuli nimenomaan siitä, että ärsytti, ei panettanu ja elämä oli perseestä. Lopetin, niin sitten tuli näitä tuntemuksia enää harvakseltaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ^_^:
Mulla pillerit toimi silleen, että ehkäisyteho tuli nimenomaan siitä, että ärsytti, ei panettanu ja elämä oli perseestä. Lopetin, niin sitten tuli näitä tuntemuksia enää harvakseltaan!

no ilmankos ei paneta enää vähääkään :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
se on vaihe ja menee ohi. ittelläniki päällä tällä hetkellä...

kaikki just niin pienetki asiat ärsyttää ihan niin maan perkel...eesti!

menis vaan äkkiä... välillä tulee sellanen olo että voisin ite vetää itteeni turpiin ku oon nii ärsyttävä.. |O

menis vaan äkkiä... välillä tulee sellanen olo että voisin ite vetää itteeni turpiin ku oon nii ärsyttävä.. |O

meilä on menossa kahen vuoden kriisi joten se kait selittyy sillä... enää siis 8kk jäljellä.
onneks on kesä, ei tarvi olla kotona :)

meilä on menossa kahen vuoden kriisi joten se kait selittyy sillä... enää siis 8kk jäljellä.
onneks on kesä, ei tarvi olla kotona :)

Meillä on sit varmaan 3 v:n kriisi :whistle:
Joo, mie ajattelin lähtee tänää kyllä litomaan täältä illalla.. kun herra lupasi armeliaasti olla lapsenlikkana...

Yhteistyössä