K
kiitos
Vieras
Mä en tajua niitä ihmisiä, joille on lähes pakkomielle ottaa syliin kaikki tuttujen, sukulaisten, kaverien tms. vauvat vaikkei vanhemmat ilmiselvästikään halua vauvaansa antaa syystä tai toisesta vieraan syliin. Sitten käydään nappaamassa vauva vaivihkaa äidin sylistä tai päiväunilta eikä millään haluttais antaa takaisin vanhemmilleen vaikka vauva silmin nähden on ahdistunut tai itkee.
Mä tykkään lapsista kyllä, mutten todellakaan halua olla kaappaamassa toisten vauveleita omaan syliini. Mun periaatteena on, et jos vanhemmat eivät itse tyrkytä vauvaansa syliin, niin ei sitä tarvii mennä kinuamaankaan.
Voisiko joku ystävällisesti selventää mulle syliin haluajan mielenlaatua, että miksi on pakko saada vauva syliin?
Mä tykkään lapsista kyllä, mutten todellakaan halua olla kaappaamassa toisten vauveleita omaan syliini. Mun periaatteena on, et jos vanhemmat eivät itse tyrkytä vauvaansa syliin, niin ei sitä tarvii mennä kinuamaankaan.
Voisiko joku ystävällisesti selventää mulle syliin haluajan mielenlaatua, että miksi on pakko saada vauva syliin?