T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa::/ Harmi!
Imettäen olisi niin paljon helpompaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja jaa::/ Harmi!
Tuo on aika tylysti sanottu. Kaikilta kun se imetys ei aina joko syystä tai toisesta vaan onnistu.
Mutta nyt kun mullakin on jonkin verran kokemusta pulloruokinnasta, niin täytyy todeta, että onhan tuo meidänkin Pörrö kyllä ulkonaollessa juonut "kassilämmitä" Tuttelia, siis mikrottamatta, vaikka kotona se tuleekin lämmitettyä ihan jo siksi, että kotona mie käytän niitä isompia tetroja.
Noita "pikkutetroja" käytetään sit just kun liikutaan jossain. Eli jospa se maito kelpais lämmittämättä ap:nkin vauvalle ulkoilmassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja jaa::/ Harmi!
Tuo on aika tylysti sanottu. Kaikilta kun se imetys ei aina joko syystä tai toisesta vaan onnistu.
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja jaa::/ Harmi!
Mutta tylyys ei vie totuutta pois.
Alkuperäinen kirjoittaja essi:Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja jaa::/ Harmi!
Mutta tylyys ei vie totuutta pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Voimia ap, mä tiedän miltä susta tuntuu. Mulla myöskin kesävaavi täällä ja välillä tuntuu että kesä menee hukkaan. Katson ikkunasta kun aurinko paistaa ja istun sohvalla ja imetän. Mä kun en näe itseäni imettämässä missään torin penkillä tai rannalla. EIkä ton "lussuttajan" kanssa julkisesti kyllä imetetä, joka paikka maidossa ja syönti KESTÄÄ. Onnellinen olen lapsestani ja joo, yövalvomiset ehkä jaksaa paremmin kun on valoisat yöt, mutta _kesästä_ ei kyllä pääse nauttimaan.