Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Me too :wave:
Istuskelet suihkulähteellä ja liottelet varpaitasi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Me too :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Keksikääs mullekkin joku kiva harrastus :wave:
Tutkit Australian riutalla klovnikalojen ja merivuokkojen yhteiseloa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Me too :wave:
Istuskelet suihkulähteellä ja liottelet varpaitasi.
Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Oceano:Keksikääs mullekkin joku kiva harrastus :wave:
Tutkit Australian riutalla klovnikalojen ja merivuokkojen yhteiseloa.
No voi kun kiva. Vihaan sukeltamista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Me too :wave:
ei sovi mun luonteelle, actionia tarvii olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Me too :wave:
ei sovi mun luonteelle, actionia tarvii olla![]()
No, hyppäät vapaapudotusta Niagaran putouksilla :saint: .
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:Entas mina?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:Mie haluu kans mieleisen haarrastuksen..![]()
Kasvatat pihan perällä varsin epäilyttäviä kasveja ja keität niistä monenmoisia "lääkkeitä".
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Mullekin uus hobby!
(Älkääkä pliis sanoko, että auringonotto tai -palvonta, ei sovi mulle...)
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Mullekin uus hobby!
(Älkääkä pliis sanoko, että auringonotto tai -palvonta, ei sovi mulle...)
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Just do it remppaa taloa ja rempattuaan huomaa, että meni mönkään ja remppaa sit uudestaan. Kesästä toiseen.
Auts toimii Just do It:in apulaisena kiljaisten aina, kun tämä lyö vasaralla johonkin ruumiinosaansa. Kesästä toiseen.
Päätön ratsumies ravaa hurjistuneella tammallaan sinne sun tänne, kun ei yhtään näe minne on menossa. Vuodenajasta viis. Välillä vähän kyllästyttää, mutta minkäs teet?
Dolly määkii laitumella muiden pienten kloonipörröläisten kera. Pääsiäiseen saakka :/
Kotikurppa istuu kiikussaan nahistuneen näköisenä, nuttura hämmentävän tiukalla, ja kutoo sukkaa huomaamatta, että lanka loppui jo viime kesänä. Mutisee aina välillä uutisankkurille, että mistä sinäkään mitään tiedät. Joka kesä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:päätön ratsumies harrastaa kainojen neitojen pelottelua täyden kuun aikaan.
no ne nyt pelkää päivänvalosskin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Mitäs minä voisin tehdä? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:Mitäs minä voisin tehdä? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:gluteus maximus kiinteyttää tietysti peppuaan pyöräilemällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Just do it remppaa taloa ja rempattuaan huomaa, että meni mönkään ja remppaa sit uudestaan. Kesästä toiseen.
Auts toimii Just do It:in apulaisena kiljaisten aina, kun tämä lyö vasaralla johonkin ruumiinosaansa. Kesästä toiseen.
Päätön ratsumies ravaa hurjistuneella tammallaan sinne sun tänne, kun ei yhtään näe minne on menossa. Vuodenajasta viis. Välillä vähän kyllästyttää, mutta minkäs teet?
Dolly määkii laitumella muiden pienten kloonipörröläisten kera. Pääsiäiseen saakka :/
Kotikurppa istuu kiikussaan nahistuneen näköisenä, nuttura hämmentävän tiukalla, ja kutoo sukkaa huomaamatta, että lanka loppui jo viime kesänä. Mutisee aina välillä uutisankkurille, että mistä sinäkään mitään tiedät. Joka kesä.