Kesäjuhlien budjetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaapeee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
riippuu mitä ruokaa. pitopalvelusta voi saada kiusausta tai keittoa 5-8e/hlö. itse tekemällä edullisempaa ja varsinkin jos saa kasviksia omasta maasta. kahvia saa tarjouksesta 2 pkt 5 e. siitä keittää 100 kupillista. kakku kannataa tehdä itse tai tarjoa vaikka jäätelöa ja mansikoita. rahan saa riittäämään jos pitää menun pienenä ja selkeenä sekä ei ole kauhean allergista porukkaa.

Meille tulossa noin 20 henkeä. Ruokana grilliruokaa, joista vieraat tuo omat lihansa (meilläkin jotain tarjolla, mutta ruokasniiduilun takia totesin, että tuovat myös omiaan) ja me tarjotaan salaatit yms lisukkeet. Juomia aiotaan tarjota osa itse ja saavat myös itse ottaa mukaan mitä haluavat. Ja mä olen laskenut ko. vkolopulle 100 euroa. Aamiaisen ja alkoholittomia juomia tarjoamme me.

[QUOTE="viuh";30099909]Meille tulossa noin 20 henkeä. Ruokana grilliruokaa, joista vieraat tuo omat lihansa (meilläkin jotain tarjolla, mutta ruokasniiduilun takia totesin, että tuovat myös omiaan) ja me tarjotaan salaatit yms lisukkeet. Juomia aiotaan tarjota osa itse ja saavat myös itse ottaa mukaan mitä haluavat. Ja mä olen laskenut ko. vkolopulle 100 euroa. Aamiaisen ja alkoholittomia juomia tarjoamme me.[/QUOTE]

Aika samoin meillä, aion tehdä myös sienikeiton alkuruuaksi omista sienistä.

Ehkä, mutta ei siinä kyllä kestä olla maidottomia/gluteenittomia/laktoosittomia ruokailijoita mukana. Nuo vie enemmän rahaa ja hermoja kuin uskookaan.

Uusimmat

Yhteistyössä