Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Ursulle vielä paljon haleja! Itse en olis noin vahva. :hug:
En mie vahvuudesta tiiä,mut onha se ehjän perheen eteen tehtävä kaikkesa :heart:
Kiitos haleista =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Ursulle vielä paljon haleja! Itse en olis noin vahva. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja hennuli86:Ei tarvi ostaa kevyttuotteita kun muistaa syödä kohtuudellaEi mulla sinänsä oo mitään kevytjuttuja vastaan, mutta kun ne ei vaan maistu miltään :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Vietiin tänään Sofia lääkäriin, kun alkoi eilen yskä vaikka nuha oli jo menossa pois. Ei muita oireita: syö hyvin, nukkuu hyvin, on hyväntuulinen, ei kuumetta....ja Ta daaaaa! Paha korvatulehdus molemmissa korvissa!!Eli se siitä vakiofraasista: haroo korviaan, nukkuu levottomasti, ei syö, ei huoli tuttia....jep, jep. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Vietiin tänään Sofia lääkäriin, kun alkoi eilen yskä vaikka nuha oli jo menossa pois. Ei muita oireita: syö hyvin, nukkuu hyvin, on hyväntuulinen, ei kuumetta....ja Ta daaaaa! Paha korvatulehdus molemmissa korvissa!!Eli se siitä vakiofraasista: haroo korviaan, nukkuu levottomasti, ei syö, ei huoli tuttia....jep, jep. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:Vietiin tänään Sofia lääkäriin, kun alkoi eilen yskä vaikka nuha oli jo menossa pois. Ei muita oireita: syö hyvin, nukkuu hyvin, on hyväntuulinen, ei kuumetta....ja Ta daaaaa! Paha korvatulehdus molemmissa korvissa!!Eli se siitä vakiofraasista: haroo korviaan, nukkuu levottomasti, ei syö, ei huoli tuttia....jep, jep. :/
Hyvä että kävitte sitten lääkärissäTosi hienoa ettei Sofia ole oireillut sen kummemmin, ei ole pahempaa kuin kipeä lapsi :hug: