S
S@nttu
Vieras
Meillä on alusta saakka uponnu hyvin kaikki soseet paitsi peruna, johon vasta nyt on totuttu. Kokeile Maaria antaa Miskalle maissivelliä, on todella hyvää ja sit samana päivänä toisella ruokailulla maissisosetta, johon lisäät maitoa (kaupan maissisose on tosi paksua), niin tottuu makuun. Oletko tehnyt itse soseita? Tuo maissisose on kasvissoseista ainoa jota olen ostanut kaupasta, muut olen tehnyt itse. Kelpaako Miskalle edes makeat hedelmäsoseet?
Meillä menee myös yleensä kerralla koko pieni pilttipurkillinen eli reilu desi ruokaa. Sen lisäksi reilu desi maitoa. Oon laskenut että päivässä Ronja saa aamuimetyksen ja aamuvellin lisäksi maitoa n.6dl.
Missä te muut muuten syötätte tällä hetkellä vauvojanne? Meillä syödään soseet aika lokoisassa asennossa sitterissä, maito juodaan joko sylissä tai sängyssä tyynyn päällä äitin tai isin vieressä.
Oispas muuten hauska nähdä teitä kaikkia, monen kuulumisia on kuitenkin tullut lueskeltua jo vuoden verran!
=) Santtu ja Ronja 5,5kk
Meillä menee myös yleensä kerralla koko pieni pilttipurkillinen eli reilu desi ruokaa. Sen lisäksi reilu desi maitoa. Oon laskenut että päivässä Ronja saa aamuimetyksen ja aamuvellin lisäksi maitoa n.6dl.
Missä te muut muuten syötätte tällä hetkellä vauvojanne? Meillä syödään soseet aika lokoisassa asennossa sitterissä, maito juodaan joko sylissä tai sängyssä tyynyn päällä äitin tai isin vieressä.
Oispas muuten hauska nähdä teitä kaikkia, monen kuulumisia on kuitenkin tullut lueskeltua jo vuoden verran!
=) Santtu ja Ronja 5,5kk