Moikka kaikille!
Jotenkin niin terapeuttista lukea tekstiänne..kun ihan samanlaisia on omat ajatukset ja mietteet..hauskaa

)
Täällä voin kans ihan hyvin. ei vieläkään öklötä tms. Krapulainen olo se on mullakin ollut jo useita viikkoja

kertoo oloa hyvin.
7+3 meneillään. Mutta uus juttu tuli tänään. En ole 29 ikävuoteeni syönyt koskaan puolukkaa, koska jo pelkkä haju etoo/inhottaa. No, tuossa kävin lounaalla jossa oli annos valmiina ja seassa puolukkahilloa. Ja mä SÖIN koko hillon. Taitaa tää raskaus tehdä tällaiset tepposet. TUntuu ihan uskomattomalta. * nauraa*
Meillä mies on kans hölmistyneen onnellinen. Kauan on jo mietitty kuitenkin tällä iällä et voidaanko ees saada. Molemmat oltiin heti plustestin jälkeen sitä mieltä, et tulee olla onnellinen kun on onnistanut. Tiedetään nyt ainakin, että saamme lapsia, lähtee sellainen paniikki arjesta pois, jos luonto korjaa tms.
Jano mulla on edelleen valtava. Outoa, kun aina juonut tosi vähän ni janontunne on ny päällä. Menee kai tääkin oire, niinkuin vetämätön olo krapulan piikkiin
Ekaakertaako taitaa nyt olla just siellä ultras..siistiä. Aivan jännittää sun puolesta. Taidan kans ottaa puhelun ja tilata meillekin sen. Onpa sitten varma vastaus.
Just tuos mietin et on tää maailma menny aikamoiseksi kun ei enää positiivinen testi kerro kaikkea. Vaan tehdään lisäselvityksiä jne.
Iloa päivään tuo töissä että arjessa se, että aina välillä raskaus unohtuu ja jostain putkahtaakin mieleen, " ai niin, mähän odotan"..!
Kävin muutes apteekissa ja luontaistuotekaupassa. Kun hieman on ummettanut niin suositeltiin hakemaan magnesiumia, no mä hain heti ja apteekista sitten monivitamiinia raskaana oleville. Suosittelen, nyt ainakin elimistö/vauva saa niitä aineita mitä tarviikin, vaikka itse syön suht terveellisesti.
Jeps, mutta mukavaa päivää/viikkoa kaikille meille