Alkuperäinen kirjoittaja johanna83:iltaa :attn:
onko kukaan teistä tai tuttavistanne käyttänyt raskauspahoinvointiin noita apteekin matkapahoinvointilääkkeitä? mulla työkaveri patistaa niitä käyttämään... oon vaan niin epäileväinen kun kerran neuvolasta ohjeistettiin, että tähän ei ole lääkettä ennen kuin on tiputuksessa... kertokaa jos jotain aiheesta tiedätte! töissä vuoden kovin sesonki pukkaa päälle ja yöt/aamut on mulle hankalia...
Jossu & Napero 12+6 jonka viikko mennyt oksentaessa ja valvoessa.
En oo kuullu että KUKAAN ois ottanu niitä.. Ei aki siihen lääkettä oo . Monelle on auttanu inkivääri - mulle kylläkään ei. Mutta kokeile? Aiemminhan myytiin raskausvitamineja jossa oli inkivääriä, mutta en vedettiin pois markkinoilta kun ei ollut tarpeeksi tutkimustietoa. Inkivääriä kyllä käytetään kai pallon ympäri raskauspahoinvointiin, ja moni kaveri vannoo sen nimeen.
Jaksuja!!! Mie oon *kopkop* pari päivää selvinny taas helpommalla, ja ootan josko kohta helpottais. Yököttää vaan , muttei oo tullu oksuja enää.
*muoks* vau-kirjan laskurin mukaan kyllä just tänään pitäiskin alkaa aamupahoinvointi helpottaa
c81+ matonen 13+0