Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja big mama88:Kävin siel synnäril käyril ja ne lähetti mut takas kotiin |O sain nukuttua viime yönä huikeat 3,5 h..välil supisti mut sain jonku verran ees nukuttua..olin sormelle auki..nyt supistelee säännöllisesti et eiköhän tää vauveli tänää tai viim. huomenna synny..ja tänään on siis viel sit ne pikkuveljen valmistujaisjuhlat..sinne siis kärvistelemään..ja syömään herkkuja![]()
bigmama88 ja vauveli 39+3
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Tsemppiä big mama88! (etuilija :kieh: )
Alkuperäinen kirjoittaja kesämasu09:Syntyi pieni poika 29.5 klo 4.48 mitoin 3490g 50cm. Koko perhe on ihan myyty, pitkä odotus on nyt palkittu. Tänään päästiin kotiin. Nyt lepäämäään, väsyttää |O
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja voin muuten kertoa myös että olen ihan sikapettyny ettei tullu taaskaan toukovauvaa..joo..sillä on merkitystä ja joo...saan valittaa jos haluun. :kieh: :| :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja voin muuten kertoa myös että olen ihan sikapettyny ettei tullu taaskaan toukovauvaa..joo..sillä on merkitystä ja joo...saan valittaa jos haluun. :kieh: :| :ashamed:
Onhan sulla vielä aikaa saada se toukovauva![]()