H
HelloShitty
Vieras
meillä kyllä aina käytetty septidiiniä. esikoinen täyttää 11.4 7v. :heart: hitsi aika menee nopeesti...
HS ja :heart: rv 30+4
HS ja :heart: rv 30+4
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:Levoton strutsi mä juon koko ajan saunassa istuessanikin kylmää vettä tai mehua niin se auttaa mulla huonoon oloon saunassa =)
kleo ja mötö 28+4
Alkuperäinen kirjoittaja Kleopatra84:Levoton strutsi mä juon koko ajan saunassa istuessanikin kylmää vettä tai mehua niin se auttaa mulla huonoon oloon saunassa =)
kleo ja mötö 28+4
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Eikös ne ole sanoneet,että vakuumipakattua kalaa ei saisi syödä,vaikka se olisi läpikypsää?
Me ollaan itse välillä savusteltu lohta ja sitä oon popsinut hyvällä omalla tunnolla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lammiska:Heippa, tää lähtee ny synnärille takas, niin hirvee tuo paineen tunne tuolla alapäässä ja vihloo rankasti. Katotaan sit mitä ne sanoo. Toivottavasti se kohdun sisäsuu ei oo auennu lisää..
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:[/b]Lammiska Voi ei toivotaan et vauva pysyy vielä masussa! :hug:
tuntuupas omat murheet pieniltä heti kun just meinasin tulla valittaan et pesukone hajos :/ ja se oli vaan 1,5v vanha
noppispoppis & toukkis 28+6 :heart: