L/over ikuisesti minun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muutaman jakson olen katsonut. Ahdistava
Kuvittele, että elin tuollaista elämää lähes 20 vuotta, ja mies käytti paljon alkoholia.
Olen miettinyt pääni puhki miksi jäin suhteeseen. Jopa mustalaispovari aikoinaan sanoi, että saan hyvän miehen ja vika on vain minussa. Älkää ikinä höyrähtäkö ennustuksiin ja vaihtoehtohoitoihin. Minä olen niistä varoittava esimerkki. Yksi asiantuntijoista sanoi, että rakastin ex-puolisoani ”hengiltä”.
Mielestäni Roosan elämä on hyvin helppo minun entiseen elämään verrattuna. Juha on vain kotona kirjoittava hissukka. Eksäni oli paljon esillä joka paikassa, ja minä pidin kulisseja pystyssä.

On todella hyvä sarja. Näyttelijät tekevät huippuroolitusta. Itse aihe tuodaan esille juuri sellaisena mitä se on. Tuossa yhdessä tarinassa. Ahdistavana. Nöyryytettynä. Musertavana.
Ja tämä on vain yksi tarina.
Näitä tarinoita on turhan monta. Jotka ovat tosia.
On hyvä ottaa vihdoinkin aihe esiin, puheeksi.

On todella hyvä sarja. Näyttelijät tekevät huippuroolitusta. Itse aihe tuodaan esille juuri sellaisena mitä se on. Tuossa yhdessä tarinassa. Ahdistavana. Nöyryytettynä. Musertavana.
Ja tämä on vain yksi tarina.
Näitä tarinoita on turhan monta. Jotka ovat tosia.
On hyvä ottaa vihdoinkin aihe esiin, puheeksi.
👏 Kaikki kuin elämästäni. Heitin aina vitsillä, että minulka on tasan kolme vaihtoehtoa valittavana. Ahdistus, tuskatila tai paniikkihäiriö. Sain hirveän paniikkihäiriön Sveitsin alpeilla, kun olimme pienen lapsemme kanssa Euroopassa liikematkalla.
Matkan jälkeen lääkäri kuunteli keuhkojani ja sanoi ettei niissä ole mitään vikaa. Siihen aikaan paniikihäiriöstä ei tiedetty mitään. Suurin syy kai jäädä liittoon oli kyseisen vaivan uudestaan puhkeaminen.

Kuvittele, että elin tuollaista elämää lähes 20 vuotta, ja mies käytti paljon alkoholia.
Olen miettinyt pääni puhki miksi jäin suhteeseen. Jopa mustalaispovari aikoinaan sanoi, että saan hyvän miehen ja vika on vain minussa. Älkää ikinä höyrähtäkö ennustuksiin ja vaihtoehtohoitoihin. Minä olen niistä varoittava esimerkki. Yksi asiantuntijoista sanoi, että rakastin ex-puolisoani ”hengiltä”.
Mielestäni Roosan elämä on hyvin helppo minun entiseen elämään verrattuna. Juha on vain kotona kirjoittava hissukka. Eksäni oli paljon esillä joka paikassa, ja minä pidin kulisseja pystyssä.

Huh! Onneksi saat nyt olla rauhassa! Kaikkea hyvää sinulle 😘

Yhteistyössä