B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joppu:Merlin: kiitti, tuo lohdutti hieman, tosin mutta teillähän normaaleja oli sentään 9 %, siinä on ihan selkee ero 1 %. No tää kierto mennään ihan näin normaaliin tapaan, katotaan sitten seuraavan tädin jälkeen josko lähtis viemään asiaa eteenpäin.
jossain vaiheessa kerroin kuinka olin hävittänyt oviskivut jonnekin. Ne oli varmaan viis kuukautta poissa ja nyt pitkästä aikaa tilasin ovistikkuja tähän kiertoon ja kas kummaa, munasolu koputteli oikealla puolella. eli ei niitä tikkuja tarvi tilata kuin kaappiin, auttaa jo sielläkin. Nyt on peittoja heiluteltu, muuta ei voida taas tehdä kuin odottaa...

Alkuperäinen kirjoittaja stellina:Laihduttajat: Täällä yks just laihduttanut kans...viime syksynä vaavista haaveilun alkaessa aloitin myös kuntorempan ja menin Painonvartijoihin, vaikka paino ei vielä mikään paha ollut, mut vähän päälle normaalin ylärajan kuitenkin (ja kaukana mun omasta hyvänolonpainosta..) Ja sitten tähän kesään mennessä elopainoa oli liikunnan ja pointsien avulla tippunut se about 10 kg =) Mun mielestä Painonvartijoiden pistemalli on tosi toimiva, helppo ja sopii mulle, kun haluun välillä herkutellakin. Kävin siellä muutaman kerran maksavana et sain kaikki matskut ja sitte ihan ittekseni laihdutin...
Mulla siis kp19 eikä ovista ollu viä tänäänkää. Hmm....onkohan sitä nyt sitte taas ollenkaan täs kierros...