Keskenmeno, kaavinta ja jälkivuoto. APUJA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mulla kesti aika kauan, kolmisen viikkoa ellen väärin muista ainakin. Alussa oli tosi runsasta, sitten se melkein loppui, mutta mulle tuli sitten kohtuun tulehdus ja kaavittiin uudelleen. Sen jälkeen vuosin vielä parisen viikkoa.

Niin ja otan osaa. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
ennen kaavintaa vuodin kuin seula,kaavinnan jälkeen erittäin niukat..kesti muistaakseni alta vkon.

Näin meni mullakin. Onneksi olin jo sairaalassa valmiiksi, mutta tiuhaan saivat käydä vaihtamassa siteitä ja alusastiaa. Ja hyi yök, kuinka paljon sieltä tuli verihyytymiä ja ISOJA!! :x

Vuodon kesto on vaihdellut minulla suuresti, pisin kesto on tainnut olla 5 viikkoa, ja alkuun ollut melko runsastakin. Sitten vaihtelevasti. Mulla esim. kuntosalilla käynti, ja siellä vatsalihasten teko on aiheuttanut vähäistä vuotoa vielä se 5 viikkoa keskenmenosta. Pari viikkoa on tainnut olla lyhin vuodon kesto.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
ennen kaavintaa vuodin kuin seula,kaavinnan jälkeen erittäin niukat..kesti muistaakseni alta vkon.

Näin meni mullakin. Onneksi olin jo sairaalassa valmiiksi, mutta tiuhaan saivat käydä vaihtamassa siteitä ja alusastiaa. Ja hyi yök, kuinka paljon sieltä tuli verihyytymiä ja ISOJA!! :x
mä menin sairaalaan vasta,kun olin vuotanut kotona jonkun 5-6 tuntia ja todellakin vaihtanut sidettä puolen tunnin välein ja viimenen niitti oli,kun pyörryin vessan oven eteen.oli aika mennä sairaalaan..sielläkin sängyllä maatessa tunsi oikein,kun "lorina" kävi.. :/

Otan osaa suureen suruunne :hug: Me menetimme pikkuisen poikamme rv 20, kun rakenneultrassa huomattiin, että pikkuisen sydän ei enää syki :'( Jos haluat kysyä jotakin tai purkaa omaa tuskaasi, niin laita yv:ä tulemaan. Toivon teille kovasti voimia jaksaa jatkaa hetki kerrallaan eteen päin :heart: Vain aika auttaa.

Yhteistyössä