Keskenmeno(kemiallinen raskaus) kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marble
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Marble

Jäsen
11.04.2010
34
1
8
Jospa täältä löytyisi vastauksia näihin mun mietteisiin...

Eli viime viikolla testasin ensin keskiviikkona haamun, sitten perjantaina selkeän viivan ja lauantaina kunnon plussan (mutta kuitenkin haalemapi kuin kontrolliviiva). Raskausoireitakin alkoi tulla heti tuolloin haamun aikoihin, mikä on tosi outoa, kun aikaisemmin (2 kertaa) ne ovat alkaneet vasta joskus rv 6+.
Sitten tiistaina (rv 4+3, kai) alkoi heti aamusta lorista kirkasta verta. Ei ollut mitään kipuja, eikä ole sen jälkeenkään ollut. Vuoto on suunnilleen samanlaista kuin menkoissa. Yhdellä siteellä pärjää hyvin koko työpäivän. Ja nyt se vuoto on jo hiipumaan päin, ihan vähän enää tullut tänään.
Ja vuoto on ollut ihan pelkkää verta, ei mitään limakalvojuttuja tms. ole ollut mukana.

Miksi se ei nyt sitten vuoda kunnolla kun on vuotaakseen?
Viime kierrossa en ehtinyt kuin testata haamun ja sitten negan ja sit alkoi menkat 3 päivää myöhässä ja vuoto oli ihan järkkyä ja kivut kamalat.

Mahaa vaan tuikkii välillä munasarjojen kohdalta ja kohdunsuuta vihloo sillai jännästi, ylähäältä alaspäin.

Mulla on ens viikolla kyllä gyne näitten toistuvien kemiallisten takia, ettei ole mitään tulehdusta tms. Sieltä viimeistään saan vastaukset sitten.

Mietin vaan, että voiko tää olla kohdun ulkopuolinen? Ja kuinka kauan saan odotella, että se raskausaines tulee pois sieltä.

Huoh. Kun pääsis tästä vuodosta jo eroon, niin vois unohtaa koko asian jo...

Kiitos, jos jaksatte auttaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Marble:
Mietin vaan, että voiko tää olla kohdun ulkopuolinen? Ja kuinka kauan saan odotella, että se raskausaines tulee pois sieltä.

Mulla kohdun ulkoinen raskaus alko oireilla kivuilla. Ne paheni koko ajan, ja pakko oli siis lopulta lähtee päivystykseen. Hoitona oli laparoskopia, toinen tuuba oli jo ehtiny revetä, ja se jouduttiin poistaa.

Mut joiillakinhan on ihan raskauden alussa menkat normaalisti. Et entäs jos se ei olekaan sulla menny kesken, vaan nyt menkat? Kun ei kerta ole mitään kalvoja tms tullu vuodon mukana.

Yhteistyössä