1
19v
Vieras
Ole 19-vuotias nainen, luulisin olevani raskaana, viikkoja olisi 4+. Minulla alkoi menkat paria päivää ennen kuin olisi pitänyt ja ne olivat niukemmat. Valemenkat? Nyt siitä on viikko ja minulla alkoi eilen vuotaa verta alapäästä. Voiko se olla keskenmeno? Kipuja minulla ei oikeastaan ole ollut. Entäs pitäisikö lääkäriin jo vuodon takia mennä? Vuoto oli ensimmäisenä päivänä kirkasta alussa, mutta muuttui tummemmaksi ja sitä se on tänäänkin. En ole joutunut vaihtamaan sidettä kuin kerran, koska sitä on tullut ehkä näinä 2 päivänä 3 ruokalusikallista.
Raskausoireina on ollut mielialan vaihteluita, huimausta, ummetusta ja ripulia, pahoinvointia, ruuan ajattelu oksettaa toisinaan, ilmavaivojakin on lähes päivittäin, ruokahalu aamuisin on kasvanut ja hajuaisti herkentynyt. Tein raskaustestin 15.1 tiistaina, joka näytti negaa, minulla kuitenkaan ei normaalistikaan näytä positiivista heti ensimmäisinä päivinä.
Raskausoireina on ollut mielialan vaihteluita, huimausta, ummetusta ja ripulia, pahoinvointia, ruuan ajattelu oksettaa toisinaan, ilmavaivojakin on lähes päivittäin, ruokahalu aamuisin on kasvanut ja hajuaisti herkentynyt. Tein raskaustestin 15.1 tiistaina, joka näytti negaa, minulla kuitenkaan ei normaalistikaan näytä positiivista heti ensimmäisinä päivinä.