Keskenmeno..vain hieman ruskeaa vuotoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangusti80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mangusti80

Jäsen
27.11.2007
32
0
6
Tein kaksi viikkoa sitten raskaustestin; plussaa näytti. Viime perjantaina alkoi ruskea vuoto ja kuukautiskivut. Kaikki sanoivat että kuuluu asiaan jne..viikonloppuna vuoto muuttui vai hieman veriseksi mutta sitä ei tullut paljon. Alaselkää ja mahaa jomotti...tänään sitten ultraäänessä varmistui että mennyt kesken 6+4. On tosiaan hirvittävän vaikeaa ajatella että aurinko paistaisi vielä tänne risukasaan.
Olen aina ajatellut että kun keskenmeno tulee niin verta tulee kunnolla ja kivut kamalat. :'( Huoh...miten muut ovat selvinneet keskenmenosta?

Olen pahoillani sun keskenmenosta :(
Mä sain tietää että 12 viikon ultrassa että sikiö oli kuollut jo viikoilla 9+1, mutta oli vielä siellä, eli oli keskeytynyt keskenmeno. Ja paljonhan sitä tietysti tulee ajateltua :| Mut ihan hyvin oon selvinnyt, tää oli 3/2008. Ja pari päivää sitten sain tietää et oon raskaana, ja nyt pelottaa ja jännittää, enkä osaa iloita ennen kun vasta tiedän ultrassa et kaikki ois ok. Päivä kerrallaan.. =)

Kaksi keskenmenoa mulla. Mulla oli molemmissa se toteamispvä ja siitä siihen että tyhjennys hoidettiin huonoa aikaa. V*tutti, suretti ja kaikkea muuta yhtä aikaa. Sen jälkeen helpotti hiljakseen. Nyt on kaksi viikkoa toisesta, ei enää oikeastaan sureta, potuttaa, ja halu saada seuraava pulla uuniin on kova. Mulla lähinnä siksi, että se kolmas km tulis ja tutkittais. En usko tässä huonoon tuuriin omalta osaltani.

Sulla jos nyt oli eka vasta, ja noin aikasessa vaiheessa, muista, että noi on tosi yleisiä! Tod näk seuraava raskaus menee ongelmitta.

Tsemppiä ja hyvää jatkoa!!

Kiitos kovasti kaikille! =)
Luulin jo että kaikista kamalaa on kun ei millään tule raskaaksi mutta nyt kun keskenmeno takana niin olo on ihan hirveä. Ainut asia mikä hieman edes lohduttaa niin se että meni noin alussa kesken...Mutta silti :'( Nyt tässä sitten odotellaan että kunnon vuoto alkaisi. Kun koko keskenmenon aikana tosiaan tullut vain hieman ruskeaa vuotoa..Lääkäri sanoi että voi hyvinkin mennä 4-6 viikkoon kun vuoto alkaa..huoh...
Tsemppiä teille kaikille!
Jana85 paljon onnea!!!

Yhteistyössä