Keskenmenoko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä830
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä830

Uusi jäsen
05.04.2009
20
0
1
Siis mua pelottaa kun mä olen raskaana tein viime su positiivisen raskaustestin kun menkkojen piti alkaa ei alkaneet kuitenkaan. No sit ke alko kuitenkin vuotamaan kirkasta verta ja sitä tuli aika runsaasti ei ollut kipuja kun vasta illalla alko vähän juilimaan alamahaa.No sit eilen verenvuoto jatku tosi runsaana tuli hyytymiä ja sit jotain muuta veren mukana pelkään et tää on kesken meno mut silti kuitenkin tuntuu siltä et olen raskaana mitä mun kandee tehdä.Tein kuitenkin eilen illalla testin ja se näytti selkeetä plussaa.

Raskaus voi jatkua, vaikka tulis paljonkin veta ja jopa hyytymiä. Toisaalta, raskausoireet voi kestää jopa muutamia viikkoja keskenmenon jälkeenkin, eli voi hyvinkin tuntua että olis rskaana vaikka onkin mennyt kesken. Varmuutta asiaan ei oikeastaan saa kuin ultraamalla, näkyykö sikiötä/sykettä, ja syke näkyy aikasintaan tossa viikolla 6-7...

no eipä siinä oikein noin aikasessa vaiheessa voi mitään sen kummempia tehdä, ultraankin noin aikasessa vaiheessa en välttämättä itse menisi jos tyyliin viikon tienny olevan raskaana, mutta seurailisin tilannetta ja ottaisin yhteyttä neuvolaan kyllä ne sieltä kertovat mitä kandeee tehdä :) mutta toivotaan että sinulla silti kaikki hyvin <3 kyllä sitä vuotoa voi tulla ilman että olisi keskenmeno.

Kyllä mä menisin tarkistuttaa johonkin sairaalaan. Ensinnäkin senkin vuoksi että jos meni kesken niin onko kaikki tullut ulos..
Mutta kyllä joillakin vuotaa vaikka olisikin raskaana.
Toivottavasti kaikki on hyvn!!

Voi ei, olet varmasti paniikissa, voimahali.. Mene mahd. pian ultraan, älä suostu liian pitkään siihen, että sulta mitataan pelkkiä raskaushormoneja jossain terveyskeskuksessa.. Multa mitattiin viikkotolkulla ja ne nousi koko ajan ja lääkärin mukaan kaikki ok.. Kunnes sit kättärillä ultrassa todettiin tulokas kuolleeksi ja kätilo kertoi, että hormonit voi nousta ja oli mulla noussu, mut ois pitäny tuhatkertaisia määriä jo olla, ikävät muistot koko touhusta kyl jäi... Toiv. et sulla kaikki hyvin=)!!!! Sulla oikeus vaatia päästä tutkimuksiin ajoissa!!

Mulla edellinen odotus loppui just noin, viikko raskaustestin eli menkkojen oletetun alkamispäivän jälkeen. Vuosin 9 päivää! En käynyt missään testeissä, uskon et noin pieni poistaa ittensä kokonaan. Edellinen keskenmeno 11 viikolla oli aika erilainen juttu... Menkat kun loppui, niin loppui raskausoireetkin, mutta testi voi tosiaan näyttää plussaa vielä muutamakin viikko keskenmenon jälkeen. Nyt uus plussatesti tehty, heti keskenmenomenkkojen jälkeen. Ja olen kyl 99% varma, että tää on uus kierros.

Tosin aika paljonkin voi vuotaa ilman et menee kesken. Yritä jaksaa malttaa hetken ja tunnustele olotilaasi rauhassa. Toivottavasti sulla käy paremmin ku mulla. Tai no kyllä täälläkin taas ihan hyvältä tuntuu:) Toivossa eletään!

Mut eikös ne hyytymät kerro karua tarinaa?
Mene päivystykseen jos häiritsee. Siellä tarkistavat mitä on tapahtunut.
Asiallehan ei enää mitään voi.
Itelläni oli raskaushormoonia vielä 6 vkoa keskenmenon jälkeen, joten se raskaustesti ei kerro sinänsä yksin mitään (paitsi tietty sit kun näyttää negaa ).
Jaksamista....

Yhteistyössä