Blöö,tervetuloa ja pahoittelut :hug: Km:n jälkeen kierto voi muuttua tilapäisesti,hyvähän toi 28 päivä on,et sikäli en olis huolissani. Ja voihan se kierto muuttua vaikkei olis mitään keskenmenojakaan vaikka aikasemmin oliskin päivälleen sama kierto...se sit yleensä palautuu takas uomiinsa jossain kohtaa =)
Cappuccino ,pahoittelut myös sinulle :hug: Samantyyppistä ohjeistusta oon saanu,tosin on just korostettu et sen kk tauon pitäminen on hyödykästä lähinnä seuraavan raskauden ajankohdan selvittämiseks,mut mikään pakollinen se ei oo. Mulla takana ennen esikoista spontaani alkuraskauden km ja tuulimuna josta lääkkeellinen tyhjennys...
Rakuuna,Aivan mahtavaa :heart: :heart: Ymmärrän tuntees,en minäkään tuu mahdollista tulevaa plussaa juhlimaan,raskaus alkaa vasta hyvistä varhaisultrauutisista =)
Jaja,Jospa se vuotelu nyt hiipuis...mulla oli esikosta tollasta ruskeeta,melko paksua ja runsastakin vuotoa jossain kohtaa,mut ei siis sit ollut mitään. Mitäs se sanois jos tekis sen viikkonäyttö r-testin,tai normi testin ja kattois miten siinä viiva kehittyy...viikon päästä vaikka.
Meil on neuvolassa kyl ihan samaa palvelua,etenkin alkuraskaudessa saa tehä vaikka kuolemaa,ei niit kiinnosta |O Meen suosiolla yksityiselle...
Mulla tuli sellanen limatulpan olonen juttu :x Ja nipistelee niin pirusti... eli kyl siel joku kypsyy. Jostain luin et enteilis ovista,eli siis ei oo vielä ja ei tietty olekkaan kun on vasta kp 10.
Hitto toi on hyvä toi lista,saa aina tarkistettua kiertopäivät
et kiitosta vaan päivittäjälle :wave: Tänään saatiin sit kierto korkattua,tästä se taas lähtee