ekana
Julietta pahoittelut :'( tuntuu pahalta, muistan miten jalat lähti alta ja mies joutu melkein kantaa mut taksiin ja kotiin ku kuulin tuulimunasta. Enpä uskonut että koskaan kävisi hyvin, mutta nyt vähän yli vuotta myöhemmin odottelen vauvaa syntyväksi minä päivänä tahansa. Toivon että sulle kävis samoin :hug:
Nyt kopsaan vaan tähän osan mitä kirjotin jo muualle, meni halu kirjotella omia uutisia sen enempää:
Eilen aamulla heräsin aivan tajuttomaan vitutukseen ja tylsyyteen mutta se onneksi meni ohi ja tänään oon taas ihan normaalihyvällä tuulella =) Jotenkin vaan tää päivästä toiseen kököttäminen ja odottaminen ja kaikki muu jännitys purkautu unessa ilmeisesti jolloin heräsin suoraan vihaisena. No käytin sitten koiran puistossa ja heti tuli vähän parempi olo, sitten menin itikseen ostamaan itselleni yhden Viivi & Wagner -kirjan, manikyyriä varten valkoisen kynsilakan, uuden kivan ripsarin ja ristiäiskutsuihin loput korttitarpeet. Ja valkaisuainetta valkoisen sohvamme saamiseksi takaisin valkoiseksi. Huomasin nimittäin että sohvatyynyjen alaosa ei oo kovin vaalea enää kun koira aina nojailee siihen

Kohta on

Tuleepa sekin tehtyä.
Eli tälle päivälle on taas tekemistä! niin ja ajattelin käydä myös ostamassa pari sinistä miljoonakalaa tohon parveen kun eilen oli myyjällä niin kiire yksin siellä etten jaksanut jäädä odottelemaan. Onhan mulla tänään aikaa
kävin muuten eilen tarjoustalossa mainonnan uhrina ja ostin 24-packin kindermunia ja kolme pussia nougatsuklaamunia

Nyt ne pistettiin kyllä ylähyllylle piiloon koska mä en tosiaankaan saa syödä niitä vielä. Mutta pian, pian
Pahoinvointi on täällä tullut takaisin päivittäisenä muuten, toissailtana oksensin kaaressa taas. Inhottava :/
Nyt on ruvennu tulee kyselyitä syntymästä, ihanku vaan kaverit tarkistais et oonko unohtanu kertoo jotain

äiti ja muut ei soittele kun oon tehny hyvin selväks et eipä tarvi. Mut aina nyt kun mä soitan mutsille niin se totee et jaah, taaskaan et soittanu lähdöstä
Eikä näillä näkymin edes aiota ilmoittaa lähdöstä kellekään, vaan vasta kun vauva on maailmassa ja viesti sisältää myös tiedon ettei sairaalaan tarvi tulla vaan halutaan rauhassa tutustua. Tämä siis jos saadaan perhehuone =) Ja tosiaan mieli saattaapi muuttua jos siellä käy aika pitkäksi tai jotain.. Mutta nyt tuntuu tältä.
Sitten kommentteja:
irtosora mä olisin varmaan sanonut että ehkä he sitten pyytää työpaikan riikan auttamaan.. itse en myöskään kantele mitään mikä ei tunnu hyvältä

Enkä kannellut aiemminkaan jos ei tuntunut siltä, tosin oon ollut voimissani aika hyvin ettei maha sillai ole rajoittanut. Lepäät just niin paljon kuin tuntuu että tarvii! mä nukun 2-3 päikkärit päivässä ja öisinkin. Ihan sama mitä muut miettii. Jos väsyttää niin nukutaan <3
Äitee sulla on jo kunnioitettavan kokoinen masu! samankokoinen ku mulla nyt

toivottavasti flunssailut ja muut kipeilyt on menny ohi. Muista säkin levätä tarpeeksi!
malttamaton hieno sänky kyllä! meilläkin vauvan sänky on pistetty meidän sängyn viereen ja se sivu siitä alas niin että on ikäänkuin lisävaunu. Saas nähdä miten käytännössä menee mut tää olis ajatuksena että siinä nukkuisi. Koira ei meillä kyllä sänkyyn oo eläissään päässyt, mutta muista syistä

Tosin on tolla kokoakin sellanen 30kg, sehän tois hiekkalaatikon patjalle aina ulkoa tullessaan
Nyt vien tuon koiran koirapuistoon kun aurinkokin paistaa täällä itäisessä Helsingissä ainakin
Hyvät päivänjatkot :wave:
Oikukas rv 39+5!
Ei VOI mennä enää kovin kauaa! mitään synnytykseen viittaavaa ei ole, ei tihku vettä eikä muitakaan eritteitä,ei supistele yhtään eikä tasan ainakaan kipeästi. Jännittää!