Jos sitä vähän valittelisi teidän sunnuntain iloksi
Nää olot on niin hanurista! Mun häntäluu on niin kipeä, etten pysty istumaan kun muutamassa tarkoin valitussa asennossa ja siltikin ylös nouseminen on aina yhtä tuskaa. Aika siis matelee ja ei edes pääse kotoa oikeen miinkään, kun autossa olo kirvottaa kyyneleet silmiin. Mahaa välillä koskee menkkamaisesti ja supistuksia tulee 1-2 tunnissa, ei kuitenkaan useampaan päivään mitään synnytykseen viittaavaa :headwall: Paitsi että parina päivänä tullu jotain nestettä housuihin niin käytiin sitten eilen hukka reissu synnärillä tarkistuttamassa oisiko vettä, tulos oli aikas epävarma kun sitä tosiaan oli niin vähän, ei kuulemma pitäisi olla sitten huolestuttavaa jos sitä noin vähän tihkuu ja takasin jos tulee enemmän. :headwall: Onneksi perjantaihin on enää 5 päivää, oon jo menettäny toivoni että tää ennen sitä tulisi itsekseen. Kotikonsteina on kokeiltu kaikenmaailman S:siä, vyöhyketerapiassa kävin (joka auttoi kivasti nukkumaan), tulista ruokaa on syöty ja joka päivä oon käyny kävelyllä (niinkun tähänkin asti aina kun olo on antanu myöden). Kai se on uskottava, ettei niistä ole apua jos ei vauva ole valmis maailmaan
MLL :heart: poullero 39+4
ps. Sokerina pohjalla, mun mahaan on alkanu revetä raskausarpia TÄLLÄ viikolla :ashamed: Se sitten siististä ihosta edes mahassa.
MLL :heart: poullero 39+4
ps. Sokerina pohjalla, mun mahaan on alkanu revetä raskausarpia TÄLLÄ viikolla :ashamed: Se sitten siististä ihosta edes mahassa.