E
eteenpäin
Vieras
Jäin miettimään vielä, että saako todellakin elää heti aivan normaalisti? Lääkärin asenne oli sellainen että kotiin siitä vain panemaan uusi alulle eikä antanut mitään ohjeita eli ilmeisesti vaikka maratonille saisi lähteä. Oli myös outoa ettei kukaan pahoitellut tapahtunutta, vaikka tosi alussa tämä olikin eikä kysynyt kuinka minä voin (henkisesti), ainoastaan kysyttiin vieläkö on mahakipuja. En saanut edes sairaslomaa, mutta en ole silti pariin päivään kouluun mennyt. Itselleni oli menetyksen lisäksi järkytys koko tilanne, en ole ennen saanut keskenmenoa, joten se oli aika hurja päivä ja sattui paljon enemmän kuin olin luullut. Nyt pelottaa tulla uudestaan raskaaksi, jos taas tulee keskenmeno.