Keskenmenon kokeneet ja sen jälkeen raskautuneet.. Ei menkkoja välissä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toinen keskenmenoko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Toinen keskenmenoko?

Vieras
Hei!
Löytyiskö sellaisia jotka on tulleet km:n jälkeen heti raskaaksi? Eli ettei välissä ole ollut yksiäkään menkkoja. Mistä raskausviikot lasketaan tuolloin tai teillä on laskettu?

Alkuperäinen kirjoittaja Punajuurinauris:
Siis eikös nimenomaan keskenmenon jälkeen pidä odottaa yhdet menkat ennen kuin saa alkaa yrittämään uudestaan?? :o Näin meille ainakin sanottiin..Eihän tota ny voi sitten kai oikein mitenkään laskee?? :o

Lupa annettiin yrittää samantien kun vuoto oli lakannut.

itse huomasin olevani raskaana keskenmenon jälkeen ennenkuin yhdetkään menkat ehti tulla, ultralla katsottiin ja sen perusteella tuli laskettu aika. Veristä vuotoa tuli 30 raskausviikolle asti, mutta kokoajan kohdussa oli kaikki hyvin. Lääkäri meinasi että tulee hyvin herkästi raskaaksi kaavinnan jälkeen. Eli meillä tuo hedelmöitys oli tapahtunut noin viikon kuluttua kaavinnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Toinen keskenmenoko?:
Alkuperäinen kirjoittaja Punajuurinauris:
Siis eikös nimenomaan keskenmenon jälkeen pidä odottaa yhdet menkat ennen kuin saa alkaa yrittämään uudestaan?? :o Näin meille ainakin sanottiin..Eihän tota ny voi sitten kai oikein mitenkään laskee?? :o

Lupa annettiin yrittää samantien kun vuoto oli lakannut.

näin mullakin

Hei, meillä lapset 05/07 ja 05/08, ja tuohon väliin mahtuu yksi keskenmenokin. Eikä minulla ollut raskauksien välissä yksiäkään kuukautisia.. Raskausviikot olivatkin sitten suuri arvoitus.. Neuvolan täti veikkasi jotain, joka sitten vasta ultrassa lopullisesti koon mukaan arviotiin... :) Poika syntyi rv.39+1 että aikast lähelle ainakin meni ultran mukaan...

mulla oli kierto niin, että se kmvuoto oli tavallaan sitä menkkavuotoa...tai niin sen kroppa ainakin otti, siitä se pari viikkoa niin oli ovulaatio (ihan todistetusti näky Gyne ultrassa)
ja sitten tärppäs uudestaan raskaus.

No meillä kävi niin, että sekin meni kesken, ja sit käskettiin vasta odottaa ne yhdet menkat. Ja sit taas onnellisesti tärppäs myös heti!! Nyt ollaankin jo rv 32+ =)

tsemppiä Sinulle!!

Itse tuon 2 km peräjälkeen kokeneena kyll suosittelisin heti kaikille odottaa ne yhdet menkat...vaiks meillekin sanottiin ett siitä vaan...

mulla oli varhanen keskenmeno, eli meni kesken 4+5 vai 4+6 ja siitä ekasta vuotopäivästä se muistaakseni laskettiin.. ja ultrassa vastas myös sitä kokoa, etttä kun sen laski siitä kun keskenmeno alko..

Ja nyt siis viikkoja kasassa 28+4 :heart:

Yhteistyössä