Keskenmenosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kolmas toiveissa <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kolmas toiveissa <3

Vieras
Moikka! Ensimmäinen(tietoinen ainakin)keskenmeno koettu kolmisen viikkoa sitten. Kierto oli aika epäsäännöllinen pillereitten lopetuksen eli joulukuun jälkeen. Tein positiivisen testin tasan viikkoa enne vuodon alkua ja soitin terkkarille koska aikaisemmin raskauksissa ei ole ollut vuotoja. Sieltä sanottiin että vuoto kuulosti normaalilta ja kun kipuja ei ollut enempää kuin todella lievää menkkakipua niin eivät pitäneet keskenmenona. No,sitten tuli toidena vuoto päivänä ruokalusikallisen kokoinen löntti joka ei ollut hyytymä vaan ilmeisesti raskausmateriaalia tai jotain sellasta. Kävin labrassa ja hcg oli viikko vuodon alkamisesta 7 ja rapiat. Ja siitä 3 päivää hcg oli 2.

Menkat tosiaan oman muistin mukaan oli ollut maaliskuun puolessa väliä-lopussa ja rv olisi ollut 6-8. No,lääkärissä sanoi että kaikki ok kun vuoto oli loppunut viikossa eikä mitään kipuja ollut. Sponttaani km. Oliko tuo vuoto nyt sitten ikäänkuin menkat vai häh? Koska samanlaista paineen tunnetta oli vuodon aikana kuin menkkojenkin aikana.

Nyt alavatsaa on nelisen päivää sivuilta enimmäkseen hieman vihlonut. Malttamaton kun olen niin tein aamulla testin joka oli tyylipuhdas nega jota osasin odottaa koska km:ta vasta se kolmisen viikkoa. Mietin tässä että menkkojen enteilykivuilta tämä vihlonta ei tunnu. Eniten vihlonta keskittyy oikealle puolelle,lantion vierusta,kylki hieman ja nivusen-häpykummun väli. Ovista en koskaan aikasemmin ole edes miettinyt mutta km:n jälkeen se on pyörinyt mielessä uuden raskautumisen toivossa.

Raskausoireet oli minulla muuten näitä että otsa ja rinta pientä punaista näppyä liki täynnä,rinnat etenkin nännit kipeät,rinnat turvoksissa ja pieni paineen tuntu alavatsassa ja suht lievä vihlominen vatsan molemmin puolin. Suht samanlaista vihlomista kuin nyttenkin..

Vihlomisia en muista tunteneeni kahden aikasemman raskauden missään vaiheessa.

Mutta.. Milloinkohan tässä uskaltaisi alkaa tosiaan testaamaan siinä toivossa että raskaus voisi olla tosiaan jo mahdollinen.....?

Lääkäri teki sisätutkimuksen ja totesi että kaikki niinkuin pitää. Jutteli toisen lääkärin kanssa ja päättivät ettei minua tarvitse laittaa ultraan..ja terkkarillamme on kuulemma yksi ultra laite ja siihen pääsee vain jos ihan oikeasti on syytä tutkia.. :-/ ja minun kohdalla ei kuulemma ollut kun vuoto ja kaikki loppunut.. Tiiä sitte.. Mutta täytyy soitella lekuriin jos vihlonta jatkuu tai tulee muuta eikä menkat ala tai jos sattuu testi näyttämään plussaa.. :-)

[QUOTE="hei";28538302]Aina pitäisi km:n jälkeen käydä gynellä tarkistuksessa, jotta tiedetään, että kohtu on oikeasti tyhjentynyt kokonaan.[/QUOTE]

ihan tosi??
Mulla km 3.vkolla siitä ku menkkojen olis pitänyt alkaa (ehdin tehdä siis testin), niin olisko tosiaan pitänyt jossain käydä? tai ilmoittaa jollekin?

No hittolainen kun täällä ei tunnu kaupoissa olevan myynnissä ovistestejä..apteekissa kuulemma niin pirun kalliita.. Pregchek raskaustestiä käytän koska on halpa ja samalta merkiltä löytyy ovistestejä mutta mistä kaupasta? Prisma,tarjoustalo ja no,k kaupoistakin olen koittanut mutta ei oo.. :-/

Tuo netistä tilaaminen on mulle ikäänkuin periaate homma.. :-/ Jos joku sattuisi tietämään Vantaalta kauppoja jotka myy tätä pregchek ovistestiä tai muuta merkkiä,halpaa niin saa huudella :-)

No periaatteitani on muutkin kyseenalaistanut mutta minkäs itselleen mahtaa :-D ja itse näen helpommaksi sen että käyn sen kaupasta hakemassa ja maksan sen heti siellä,vältyn postimaksuilta ja laskulle kun ottaa niin monesti tulee laskutuslisiä yms.. Ja sentuotteen saa heti itselleen.

Mulla oli juuri samanlainen keskenmeno kuin sulla. Eikö sulle sanottu, että pitäisi odottaa yhden kierron verran, ennen kuin yrittää uudelleen tulla raskaaksi? Mä odotin yhdet kuukautiset ja sitten olinkin pian jo raskaana.

Tuo netistä tilaaminen on mulle ikäänkuin periaate homma.. :-/ Jos joku sattuisi tietämään Vantaalta kauppoja jotka myy tätä pregchek ovistestiä tai muuta merkkiä,halpaa niin saa huudella :-)

Ei hyvää päivää. Siinähän tuhlaat rahas kalliisiin kaupan/apteekin ovistesteihin enkä edes itse luottas noihin kaupas. Esim. kotitesti.fi löytyy todelal halpoja ja luotettavia ovistestejä, jotka saa maksaa verkkomaksulla ja ovat parissa päivässä perillä. Aika vaikeeks alkaa sun elämä muuttua, kun kaikki menee kokoajan enempi ja enempi nettiin jne.

Mulla oli aikanaan keskenmeno, jonka jälkeen ei ehtinyt tulla menkkoja kun olin jo uudelleen raskaana. Kierto laskettiin keskenmenosta ja aika tarkalleen viikot piti paikkansa. Gynellä kävin ja sain yrittää heti uutta raskautta.

Meijän Prismassa ei ole kuin raskaustestejä.. :/ Jossain isommassa saattaisi sitten ehkä ollakkin..

Ja kiitos kun joku miettii minunkin kukkaroani ? Onneksi se ei ole sinulta hohhoi pois ;)

"vieras" : Ei sanottu muuta kuin että saa alkaa yrittämään heti kun siltä tuntuu eikä tarvitse odottaa ekoja menkkoja..

On kyllä minulle aivan uutta tämä kipu,tänään tosiaan oviksen tyylistä limaa tullut joten olisko tosiaan sitten ovis.. aika raju kyllä verrattuna edellisiin ikinä! :)

Yhteistyössä