Keskeytetty yhdyntä ehkäisynä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EiHormooniaKiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei oikein meidän juttu...2 kpl keskeytettyä yhdyntää juoksee tuossa jaloissa.. :laugh:
Joko minä liian hidas tahi sitten stefoissa jotain väljää ja tihkii hieman ilman varoitusta, tosin puolustuksekseni sanottava ettei vaimokaan aina tehnyt sitä "vetäytymistä ajoissa" kovin helpoksi..

Meillä välillä lasten välissä käytetty, ja vaikka meilläkin on lapset tulleet helposti kun olemme halunneet, ei yhtään vahinkoa ole tullut. Kymmenen vuotta siis on ollut tässä satunnaisesti käytössä. Ikäväähän se on sitten se sotkun pesu jälkikäteen, mutta sellaistahan se on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minulla on pieni lapsi, olen 26-vuotias eli nuori ihminen ja lääkäri sanoi että kierukkaa hän ehdottaa yleensä naisille joilla ikää hiukan enemmän kuin minulla ja jotka eivät mahdollisesti halua vähään aikaan raskautua.
Minä kuitenkin haluan lisää lapsia jos niitä meille suodaan, enkä näe mitään syytä nähdä vaivaa käydä laitattamassa kierukkaa.

Toiset pitää kierukkaa vuoden, toiset viisi. Vaivattomampaa kuin kumien, pillerien tai keskeytettyjen kanssa touhuuminen :whistle:

Jos keskeytettyä yhdyntää pitää "ehkäisykeinona" on syytä olla sitten valmis ottamaan mahdollinen lapsukainen vastaan eikä olla ensimmäiseksi aborttia hommaamassa...vastuullisuutta pitää sen verran olla ettei ihmishengellä pelaa.

Yhteistyössä