Mulla on paljonkin kommentoitavaa aiheeseen... Eli tiedän miehen käyttäneen entisessä suhteessa vuosikausia keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä, eikä vahinkoa sattunut. Meillä lapsen yrittäminen kesti lähes vuoden ja pelkäsinkin, ettei saada lapsia, koska juuri miehen edellisessä suhteessa ei ollut sitä vahinkoa sattunut ja meillä normaalimenoissa, ei tulosta tuntunut syntyvän. Silloin olisi todellakin kaivannut tätä ketjua luettavakseni!!!!! Nyt siis onnellisesti raskaana
Joskus ei vain löydy sopivaa ehkäisykeinoa. Olen kokeillut pillereitä ja muita hormooni valmisteita viittä erilaista. Mikään niistä ei minulle sopinut, vaan musta tuli masentunut kiukuttelija, enkä ollut ollenkaan oma itseni. Kondomi ei käy miehelle, ei pelkästään siitä, että se on epämukava, vaan myös siitä, että miehellä on huomattavan iso ja kondomit oikeasti puristivat väärästä paikasta

Tiedän kyllä, että esim seksikaupoista olisi saanut sopivia, mutta tiedättekö mitä ne maksavat!!!! Kokeilimme myös ehkäisykapseleita, jotka toimvat muutaman kerran, ja sen jälkeen alkoivat kirveltämään miestä.
Eli synnyttämättömälle naiselle (kun siis kierukka jäi pois laskuista) jäi aika vähän vaihtoehtoja... Ymmärrän täysin muita pariskuntia, jotka tuskailevat sopivan ehkäisykeinon puutteessa. Luulen myös, että on aika monia pariskuntia, jotka elävät epätyydyttävässä parisuhteessa juuri samasta syystä johtuen. Olisiko tässä selventävää vastausta niille, jotka ihmettelevät, miksei käytetä ehkäisyä. Elämä saattaa joskus näyttää aika yksinkertaiselta, kun ei tiedä paremmasta