KESKIVIIKKO AAMUA KAIKILLE !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
huomenta :wave:
työt jatkuu. lasten tulevaan hoitopaikkaan eka aamusta tutustumaan, tosin lapset aloittavat vasta syyskuussa, mut täälläpä pitääkin olla ajoissa et saa hoitopaikan :whistle:
illalla vielä sitte lasten kevätkirkkoon joten eiköhän tämäkin päivä nopeasti mene :wave:

Huomenta. Aamu-uinti kilometri on uitu , samoin vahan aurinkoa otettu. Nyt koiran kanssa lenkille, sitten ruokakaupppaan. klo 13.30 tuleekin seinan maalaajat ja sen jalkeen yksi uusi suomal tytto meille leikkimaan :wave:

Huomenta huomenta!

Aurinko paistaa täälläkin, mut lämpötila onkin sit nollassa :$ Viime yö meni valvoessa ja lukiessa uusinta Harry Potteria, ku ei vaan saanu nukuttua.. Ja syynä se, et tänää on vika näyttökoe ja jännittää ihan hirveesti |O Vielä nyt aamulla pitäis töissä pikaseen miettiä näyttösuunnitelma, et missä järjestyksessä haluan mitäkin käydä läpi...ja sit puolen päivän jälkeen se alkaa... AAARRGHHHHHH!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Huomenta! Vai toivuit sie jo flunssasta, hieno homma =) Täällä sairastetaan vieläkin ja kunhan tk aukeaa, varaan ajan tuon mun mahan takia lääkärille. Ei tästä tule mitään, kun ei kuntoon saada...

juu. Taitaa mennä taas nopeasti ohi . :) hyvä niin .
Mikäs sun masussa ?? :|

Huomenta

Greeata onnea näyttöön kyllä se hyvin menee :flower:
Kohta herättelemään koululaiset ja sen jälkeen nokka kohti äippäpolia.
Tänään treffataan yhden vanhan koulukaverin kanssa pitkästä aikaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Huomenta! Vai toivuit sie jo flunssasta, hieno homma =) Täällä sairastetaan vieläkin ja kunhan tk aukeaa, varaan ajan tuon mun mahan takia lääkärille. Ei tästä tule mitään, kun ei kuntoon saada...

Hirveä aaltomainen poltontunne jatkuvasti. Vetää kaksinkerroin aina kun tuollainen tulee. Kyselin täältä eilen arvailuja ja vastaukset tuki mun mietteitä pohjukaissuolentulehuksesta tai vatsahaavasta. Yks vaihtoehto mikä sopis, on helikobakteeri. Mie oon tälle keväälle sairastanu jo kaks mahatautia, viimeisen viime viikolla ja nyt taas. Ja kuumeen nostaa aina samaan aikaan, kun mahaan alkaa sattua.

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:

Hirveä aaltomainen poltontunne jatkuvasti. Vetää kaksinkerroin aina kun tuollainen tulee. Kyselin täältä eilen arvailuja ja vastaukset tuki mun mietteitä pohjukaissuolentulehuksesta tai vatsahaavasta. Yks vaihtoehto mikä sopis, on helikobakteeri. Mie oon tälle keväälle sairastanu jo kaks mahatautia, viimeisen viime viikolla ja nyt taas. Ja kuumeen nostaa aina samaan aikaan, kun mahaan alkaa sattua.
pistän sulle yyytä

Huomenta!Täällä pukkaa flunssaa ja tuo pikkuinenkin heräs sit isänsä ryminöihin jo 6.30. Ihan turhan aikaisin ja nyt sit känkkäilee...Tänään ei oo mitään tekemistä edes, tylsää! Tulkaa meille kahville nii mä leipasen jotain hyvää...

Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:
Huomenta!
Mä kerkesin taas tässä koneella istua viitisen minuuttia ni alkoi aivastelu(kuten joka ikinen aamu,en ymmärrä)...

Täällä kans aivastellaan aamuisin.Jatkunu jo kuukauden verran.Muuten aamu lähtenyt ihan ok käyntiin.Etoo vähän mutta sain syötyä.Mahaa mukana raahaten liikkeelle lähdettävä.

huomenta kaikille.olin jo kuuden jälkeen aamusuihkussa,kun hiukset oli niin ällön likaiset :o ehdin hyvin ennen pojun heräämistä.siellä näyttäis olevan lämmin pvä B) aamusaippuaa täs ootellessa kahvin kera

Aurinkoista huomenta ja terveisiä töistä, ja ärsyttävää jonottaa arvauskeskukseen.. ja kun liitytään Lpr:aan niin huonommaks mennee.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Huomenta =) Vaikuttas tulevan aurinkoinen päivä :) Täytyy laittaa taas pesukone pyörimään ja kohdan on saatu aamiainen syötyä lähdetään ulkoilemaan

kannattaa laittaa se päälle ettei käy hullusti ku kone alkaa pyörimmään :D :whistle:

Yhteistyössä