Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Huomenta! Vai toivuit sie jo flunssasta, hieno homma =) Täällä sairastetaan vieläkin ja kunhan tk aukeaa, varaan ajan tuon mun mahan takia lääkärille. Ei tästä tule mitään, kun ei kuntoon saada...
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Huomenta! Vai toivuit sie jo flunssasta, hieno homma =) Täällä sairastetaan vieläkin ja kunhan tk aukeaa, varaan ajan tuon mun mahan takia lääkärille. Ei tästä tule mitään, kun ei kuntoon saada...
juu. Taitaa mennä taas nopeasti ohi .hyvä niin .
Mikäs sun masussa ?? :|
pistän sulle yyytäAlkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Huomenta! Vai toivuit sie jo flunssasta, hieno homma =) Täällä sairastetaan vieläkin ja kunhan tk aukeaa, varaan ajan tuon mun mahan takia lääkärille. Ei tästä tule mitään, kun ei kuntoon saada...
juu. Taitaa mennä taas nopeasti ohi .hyvä niin .
Mikäs sun masussa ?? :|
Hirveä aaltomainen poltontunne jatkuvasti. Vetää kaksinkerroin aina kun tuollainen tulee. Kyselin täältä eilen arvailuja ja vastaukset tuki mun mietteitä pohjukaissuolentulehuksesta tai vatsahaavasta. Yks vaihtoehto mikä sopis, on helikobakteeri. Mie oon tälle keväälle sairastanu jo kaks mahatautia, viimeisen viime viikolla ja nyt taas. Ja kuumeen nostaa aina samaan aikaan, kun mahaan alkaa sattua.
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Huomenta!
Mä kerkesin taas tässä koneella istua viitisen minuuttia ni alkoi aivastelu(kuten joka ikinen aamu,en ymmärrä)...
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Huomenta!
Mä kerkesin taas tässä koneella istua viitisen minuuttia ni alkoi aivastelu(kuten joka ikinen aamu,en ymmärrä)...
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Huomenta =) Vaikuttas tulevan aurinkoinen päiväTäytyy laittaa taas pesukone pyörimään ja kohdan on saatu aamiainen syötyä lähdetään ulkoilemaan