N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2006 klo 13:32 Vieras kirjoitti:Mä kävin lapsivesipunktiossa rv 23 ja silloin vauva olisi selvinnyt, jos olisi ollut pakko ottaa ulos. Keuhkot ovat silloin jo kypsyneet. Mut onneksi mulla saatiin viikolle 36 pidettyä lapsi sisällä.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 09:26 terveydenalan työssä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2006 klo 13:32 Vieras kirjoitti:Mä kävin lapsivesipunktiossa rv 23 ja silloin vauva olisi selvinnyt, jos olisi ollut pakko ottaa ulos. Keuhkot ovat silloin jo kypsyneet. Mut onneksi mulla saatiin viikolle 36 pidettyä lapsi sisällä.
Siis keuhkothan eivät ole vielä silloin kypsyneet!! Muuten vauva kyllä on valmis mutta kasvaa vielä kokoa ja keuhkot kypsyvät. Kun raskausviikkoja tulee täyteen 24 niin silloin saattaa jo selvitäkkin. Aikaisemmin ei edes keskoshoitoa anneta.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 10:54 Vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 09:26 terveydenalan työssä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2006 klo 13:32 Vieras kirjoitti:Mä kävin lapsivesipunktiossa rv 23 ja silloin vauva olisi selvinnyt, jos olisi ollut pakko ottaa ulos. Keuhkot ovat silloin jo kypsyneet. Mut onneksi mulla saatiin viikolle 36 pidettyä lapsi sisällä.
Siis keuhkothan eivät ole vielä silloin kypsyneet!! Muuten vauva kyllä on valmis mutta kasvaa vielä kokoa ja keuhkot kypsyvät. Kun raskausviikkoja tulee täyteen 24 niin silloin saattaa jo selvitäkkin. Aikaisemmin ei edes keskoshoitoa anneta.
KYLLÄ MUN VAUVALLA OLI KEUHKOT KYPSYNEET!!! Kait mä nyt luotan LÄÄKÄRIN SANAAN!!! Mun vauvalla oli koko ajan hätä mahassa niin siksi lapsivesipunktio tehtiin ja silloin ne oli kypsät. Älä sä tietämätön asioista edes yritä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 09:26 terveydenalan työssä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2006 klo 13:32 Vieras kirjoitti:Mä kävin lapsivesipunktiossa rv 23 ja silloin vauva olisi selvinnyt, jos olisi ollut pakko ottaa ulos. Keuhkot ovat silloin jo kypsyneet. Mut onneksi mulla saatiin viikolle 36 pidettyä lapsi sisällä.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 19:29 well kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 09:26 terveydenalan työssä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2006 klo 13:32 Vieras kirjoitti:Mä kävin lapsivesipunktiossa rv 23 ja silloin vauva olisi selvinnyt, jos olisi ollut pakko ottaa ulos. Keuhkot ovat silloin jo kypsyneet. Mut onneksi mulla saatiin viikolle 36 pidettyä lapsi sisällä.
jaa ehkä tietosi eivät ole ajan tasalla, tyks.ssä nuorin keskonen joka jäi henkiin syntyi 23rv.lla. tää tieto oli jo vuodelta 2003.
en tiedä mikä on tänä päivänä nuorin joka jäänyt eloon. mutta uskoisin että kyllä siellä keskoloissa hoidetaan aika pieniä sisukkaita "sissejä".
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 19:57 ÄippäDäippä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 19:29 well kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 09:26 terveydenalan työssä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2006 klo 13:32 Vieras kirjoitti:Mä kävin lapsivesipunktiossa rv 23 ja silloin vauva olisi selvinnyt, jos olisi ollut pakko ottaa ulos. Keuhkot ovat silloin jo kypsyneet. Mut onneksi mulla saatiin viikolle 36 pidettyä lapsi sisällä.
jaa ehkä tietosi eivät ole ajan tasalla, tyks.ssä nuorin keskonen joka jäi henkiin syntyi 23rv.lla. tää tieto oli jo vuodelta 2003.
en tiedä mikä on tänä päivänä nuorin joka jäänyt eloon. mutta uskoisin että kyllä siellä keskoloissa hoidetaan aika pieniä sisukkaita "sissejä".
mutta tässähän oli kysymys keuhkojen kypsymisestä, noin pienet ei tod osaa vielä itse hengittää vaan joutuvat olemaan monta kk hengityskoneessa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 20:06 well kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 19:57 ÄippäDäippä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 19:29 well kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 05.04.2006 klo 09:26 terveydenalan työssä kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.04.2006 klo 13:32 Vieras kirjoitti:Mä kävin lapsivesipunktiossa rv 23 ja silloin vauva olisi selvinnyt, jos olisi ollut pakko ottaa ulos. Keuhkot ovat silloin jo kypsyneet. Mut onneksi mulla saatiin viikolle 36 pidettyä lapsi sisällä.
mutta tässähän oli kysymys keuhkojen kypsymisestä, noin pienet ei tod osaa vielä itse hengittää vaan joutuvat olemaan monta kk hengityskoneessa jne.
juu kyl mie lukea osaan, mutta kommentoinkin sitä viimeistä lausetta eli - aikaisemmin ei edes keskoshoitoa anneta -
eli kyllä sitä hoitoa annetaan nuoremmillekin kuin 24rv eteenpäin.
niin ja suomessahan keskoshoitoa annetaan kaikille yli 20 viikoisille.Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2006 klo 20:22 vieras kirjoitti:hakusanalla aydin tekay näette sivuston jossa keskosten eloonjäämis prosentit raskausviikoittain (ovat tietenkin arvioita) yli 26 viikoisella on jo hyvät mahdollisuudet selviytyä. oletteko lukeneet miron tarinaa www.kottikarryt.net/miro
http://www.kottikarryt.net/miro.htmAlkuperäinen kirjoittaja 09.04.2006 klo 20:22 vieras kirjoitti:hakusanalla aydin tekay näette sivuston jossa keskosten eloonjäämis prosentit raskausviikoittain (ovat tietenkin arvioita) yli 26 viikoisella on jo hyvät mahdollisuudet selviytyä. oletteko lukeneet miron tarinaa www.kottikarryt.net/miro