Keskustelua ufoista, Elämän tarkoituksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omigosh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kysymys, miten elämän tarkoitus liittyy ufoihin?

Lapsi 9v: Äitiiii, onks ufoi oikeesti?
Mul on wii partys se mis otetaa ufost kuva äiti muistat sä sen? Onks marssilaisii?
Äitiiiii mis niit ufoi on? Onks neptunukses? Onks aurinko oikeest kaasua vaan niinku siin Herra Hakkaraisen avaruuskirjas sanottiin? Mut ei se voi olla lämmin?

Taas näitä avaruuskeskusteluja. Loppuiskohan toi jos mentäis hakeen Lidlistä pari pussillista uskovaisia nallekarkkeja? Ai mut se on kiinni...

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011080314153974_uu.shtml
Itämeren pohjassa UFO?

Keskiviikko 3.8.2011 klo 13.27

Ruotsalaisen tutkimusryhmän luotaimessa näkyvä pyöreä esine Itämeren pohjassa aiheuttaa kummastusta.

Shampanjalastia paikantamassa ollut Ocean Research-ryhmä ei meinannut uskoa silmiään, kun luotaimessa näkyi yhtäkkiä tunnistamaton esine keskellä Pohjanlahtea.

- Olen ollut tässä ammatissa 18 vuotta, enkä ole koskaan nähny mitään tällaista. Esineen muoto on täysin pyöreä, tutkimusryhmässä mukana ollut Peter Lindbergh kommentoi Daily Mailille.

Ryhmässä herätti hämmästystä myös se, että maaperä näyttää liikkuneen esineen ympärillä.

Lindbergh esittää myös löydön olevan mahdollisesti uusi "Stonehenge"-monumentti.

Tunnistamaton esine onkin herättänyt paljon spekulaatioita UFO-tutkijoiden piireissä internetissä. Eikä vähiten siksi, että esine näyttää luotaimen kuvan perusteella aivan Star Warsin Millennium Falcon-alukselta.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24461504:
Ei muakaan oo abduktoitu. Ikävä kyllä. :(

Älä sure, tiedä vaikka joskus tulevaisuudessa. Sehän se pointti onkin. Emme voi tietää mitä huomenna tapahtuu.

Kenties lyöt pääsi ja menet tajuttomaksi. Heräät sairaalassa koska joku kiva kassialma soitti sulle lanssin. Herätessäsi tiedät olleesi abduktoituna, vaikka lääkärit väittävät, että olet harhainen ja sinulla on aivotärähdys.

Tai vastaavasti ne kivat alienit tulee sun oven taakse raamatun ja nallekarkkien kanssa.

Ei voi tietää :D

Ehkä mun täytyy taas järjestää ufoilta ja abduktoida mun mies. Laitan jotkut futuristiset kalssarit päälle vähän silleen farscape tyyliin ja tarjoilen kummallisia ruokia. Ja näytä scifielokuvia. Viimeksi se tykkäsi, kun olin laittanut oikeen kiitoradan valotkin lattiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24461566:
Ehkä mun täytyy taas järjestää ufoilta ja abduktoida mun mies. Laitan jotkut futuristiset kalssarit päälle vähän silleen farscape tyyliin ja tarjoilen kummallisia ruokia. Ja näytä scifielokuvia. Viimeksi se tykkäsi, kun olin laittanut oikeen kiitoradan valotkin lattiaan.

Anna mennä vaan :D Tiedä vaikka alienit tulis kylään.

Yhteistyössä