Kestääkö noi pienten kaveruudet,tyttö-poika?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emppu

Vieras
siis tytön 8v, paras kaveri on samanikäinen naapurin poika :)
kivaa niillä on, tyttömäisiä ja poikamaisia leikkejä. Mutta silti olen koittanut tyttöäni vähän ohjailla tyttöjen seuraan enemmän. Ettei sitten jossain vaiheessa jäisi ehkä ihan kaverittomaksi jos/kun se aika tulee että tyttö ja poika ei "voi" olla bestiksiä....

mulla on edelleen kamuna yks miespuolinen, jonka kaa kaverina oltu 6 veestä asti. aina oon enempi leikkiny poikien kanssa. mut tytöt samanlaisia. emme tykkää akkojen sosiaalisista peleistä ollenkaan, miehet on niin suoraviivaisia. ei sun siis tartte häntä ohjailla.

mä olin täydellinen tyttöpoika pienenä ja huolin vaan poikia kavereiksi.. kun tissit alko kasvaa löysin itsestäni tytön ja aloin viihtymään myös heidän kanssaan tosin oli pientä opettelua... tänä päivänä omista enemmän poika kuin tyttökavereita mutta en jää mistään paitsi... viihdyn vaan enemmän jätkien seurassa ja se on siinä...

anna sen vaan leikkiä pojan kanssa! Minä ollut aina kans sellainen, enemmän miehiin menevä :D Leikinny poikien kanssa, ja hengaillu miesten kanssa. Akat on niin ärsyttäviä. Onneks meille ei ole tyttöä tullut, 2 poikaa, ja saa lapsiluku tähän jäädä ettei mulle vahingossakaan tyttöä tulis, ois aika traumaattista :D

meillä ainakin 5v:llä sujuu paremmin leikit poikien kun tyttöjen kanssa.
olen itsekin ollut samanlainen, tosin olen kasvanut isoveljien kanssa... mut tyttöjen hankalat kuviot ei ole mulle ikinä sopineet!

Yhteistyössä