Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Hyvin kestän. On munkin lähipiirissä ihmisiä, joista en pidä pätkääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Hyvin kestän. On munkin lähipiirissä ihmisiä, joista en pidä pätkääkään.
Milleen ne voi olla lähipiirissä, jos et pidä niistä?
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Hyvin kestän. On munkin lähipiirissä ihmisiä, joista en pidä pätkääkään.
Kysytkö oikeesti....? Siis, heh...no vaikka silleen, et ois vaik sisko tai äiti, onhan se aika lähijutskaa! Vaikkei kysymys ollutkaan minulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Hyvin kestän. On munkin lähipiirissä ihmisiä, joista en pidä pätkääkään.
Kysytkö oikeesti....? Siis, heh...no vaikka silleen, et ois vaik sisko tai äiti, onhan se aika lähijutskaa! Vaikkei kysymys ollutkaan minulle.
Miten joku ei pidä äidistään tai siskostaan?
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Hyvin kestän. On munkin lähipiirissä ihmisiä, joista en pidä pätkääkään.
Pakko kysyä, et oletko oikeasti tyhmä?
On olemassa kaikenlaisia äitejä ja siskoja. Vaikka pedofiili-äitejä, sellaisesta en taatusti itsekään pitäisi. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Hyvin kestän. On munkin lähipiirissä ihmisiä, joista en pidä pätkääkään.
Pakko kysyä, et oletko oikeasti tyhmä?
On olemassa kaikenlaisia äitejä ja siskoja. Vaikka pedofiili-äitejä, sellaisesta en taatusti itsekään pitäisi. :headwall:
Pakko kysyy, et onko sulla vähän huono päivä tänään?
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:Päivä oli oikein kiva, ainakin vielä hetki sitten.
Jotenkin vaan tökkää täydellinen aivottomuus...ei voi mtn.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:Hyvin kestän. On munkin lähipiirissä ihmisiä, joista en pidä pätkääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:Päivä oli oikein kiva, ainakin vielä hetki sitten.
Pilaat itse päiväsi. Voi olla, että sun oma asenne pilaa sulta paljon ihmissuhteita.
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:Päivä oli oikein kiva, ainakin vielä hetki sitten.
Pilaat itse päiväsi. Voi olla, että sun oma asenne pilaa sulta paljon ihmissuhteita.
Juu, voi olla. En ole koskaan pahemmin kommentoinut juttujasi, mut nyt oli jo pakko sanoa jotain. Ärsytätkö ihan tahallaan vai oletko oikeasti vähän yksinkertainen...? Ruma kysymys, mut niin paljon aiheutat riitaa palstalla, et ei lienee väärin sanoa suoraan. :flower: