Kestovaippa yökastelijalle???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiutui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiutui

Aktiivinen jäsen
12.07.2005
1 202
0
36
Mulla on tollanen 22kg painava 5v yökastelija tyttö, ja haluisin käyttöön kestoja/harjoitteluhousuja, rahaa menee noihin kertakäyttövaippoihin ihan älyttömästi, ja ekologisesti on on kans arvelluttavaa... :/

Mistä sellasia saisi??? Oon löytänyt noista nettikaupoista vaan niitä tavallisia harjoittelu housuja, jotka on ekanakin n. 2-3 vuotiaalle tarkoitettuja, ja yleensä myös vain päiväkäyttöön.

Haluisin tytölle sellasia, mitkä kestää useammatkin pissat, olisi pintakuivia ja mieluiten housuvaippa mallisia/pikkuhousu mallisia.
Onko toiveajattelua, vai löytyykö jostain sellasia....??? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
ossaiskohan joku tehhä? Mie oisin aikoinani kaivannu meille kans vastaavia :wave:

No mun kaveri teki meille yhden, mutta tulee hänenkin kauttaan aika kalliiksi, näyttäisi ainakin näitä harjoitteluhousuja saavan halvemmallakin...

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Voit pyytää noita harkkahousujen valmistajia tekemään harkkahousut lapsesi mittojen mukaan. Laita sähköpostia ja kysele hintoja!

Tulee varmaan ihan älyttömän kalliiksi......?? Ei ole varaa paljon maksaa.. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:
Voit pyytää noita harkkahousujen valmistajia tekemään harkkahousut lapsesi mittojen mukaan. Laita sähköpostia ja kysele hintoja!

Tulee varmaan ihan älyttömän kalliiksi......?? Ei ole varaa paljon maksaa.. :ashamed:
No ei kai sitä mitään ilmaseks saa. Itsellä on Napa-Ketun ja Tiriksen harkkahousuja ja hyvin pitävät. Tiriksiin saa lisätä imujakin niin on kuin vaippa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie.:

No ei kai sitä mitään ilmaseks saa. Itsellä on Napa-Ketun ja Tiriksen harkkahousuja ja hyvin pitävät. Tiriksiin saa lisätä imujakin niin on kuin vaippa.

No en minä ilmaiseksi ole keltään pyytänytkään, luulisi vain että mittojen mukaan tehty vaippa maksaa ainakin 30e, eli aika hitsin paljon, varsinkin kun niitä tarvii ainakin 6kpl. (tyttö kastelee myös päiväunilla).

Ne liberon yövaipat on rumia ja liian isoja..:( Haluisin tytölle pikkari tyyliset, voisi olla kivempi sellaset laittaa pk:ssa päiväunille, niin ei ainakaan kaverit naljailisi.

No en minä ilmaiseksi ole keltään pyytänytkään, luulisi vain että mittojen mukaan tehty vaippa maksaa ainakin 30e, eli aika hitsin paljon, varsinkin kun niitä tarvii ainakin 6kpl. (tyttö kastelee myös päiväunilla).

Ne liberon yövaipat on rumia ja liian isoja..:( Haluisin tytölle pikkari tyyliset, voisi olla kivempi sellaset laittaa pk:ssa päiväunille, niin ei ainakaan kaverit naljailisi.

Höpsistä, kaikilla kestoivaippakauppiailla harkkahousut on siinä 16-20e ja mittojen mukaan saa monilta - ja aivan samaan hintaan!

Höpsistä, kaikilla kestoivaippakauppiailla harkkahousut on siinä 16-20e ja mittojen mukaan saa monilta - ja aivan samaan hintaan!

No mutta mä en etsikkään harkkahousuja.

Suosittelen oikeesti ees kokeilemaan :) Meillä 3,5-vuotias vielä pari vkoa sitten päästi välillä kaikki pöksyyn (joku uhma) ja Napa-Ketun pöksyt ei mitään päästäny läpi. Litsislätsismärät oli, mutta ei ulospäin! Aivan mahtavat :)

Tämä mun vastaus tulee varmaan myöhään, mutta kerron.

Meillä oli 6v yökastelija, tai on vieläkin, tosin täytti jo 7v.
Hänellä oli liberot öisin, aina tosi märkinä. Kyllästyin ja etsin kestoja, kun vauvakin niitä meillä käyttää.

Tilasin mittojen mukaan (koko 128) tehdyt bokserimalliset yöhousut, niissä hamppua imuna ja kosteussuoja. Teetin nämä Upuralla ja hintaa oli n 17e.

Otin kokeeksi 2 kpl, mutta lisää ei olla tarvittu, koska pojan yökastelu on lähes loppunut noiden tulon jälkeen. Nykyään kastelee noin 2 krt kuukaudessa, muuten herää öisin vessaan.

Meillä tuo kokeilu siis edisti hurjasti yökuivaksi oppimista. pari kertaa kasteli vaipan ja sitten alkoi herätä siihen kun pissa alkaa tulla. Vaipan sisäpinta on velouria, joka ei ole pintakuivaa. Ihan tarkoituksella.

Olen ollut tosi tyytyväinen. Tuo teki hyvää lapsen itsetunnolle, nyt laitamme illalla jalkaan YÖHOUSUT ei vaippaa, pikkuveli on vauva kun sillä on vaippa, isoveli jo iso poika =) Lisäksi luonnon kannalta varmasti parempi ettei kaatopaikalle kanneta enempää tuon pojan vaippoja ;) Meille taloudellisesti vaihtaminen oli "tappio", kun liberot maksoi terveyskeskus (kyseessä lievästi vammainen lapsi), mutta parempi näin!

Yhteistyössä