Mutta munat ovat!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitti mä otan välistä. Näitä kuuluu syödä sillein, et tungetaan kourallinen suuhun ja otetaan perään ihan pikkipikkiriikkinen huikka virvoketta, että ne pehmenee ja sit MUMS MUMS MUMS
Kiitti mä otan välistä. Näitä kuuluu syödä sillein, et tungetaan kourallinen suuhun ja otetaan perään ihan pikkipikkiriikkinen huikka virvoketta, että ne pehmenee ja sit MUMS MUMS MUMS
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30318602:Mä imen![]()
Juu ei. Ihan saa Anatolia pitää Tauskin.Jotenkin sellanen fiilis, ettei tästä oo kauheen kovaa sotaa. Ole hyvä siis.
Ei pysty kännykällä lainaamaan.
Mut Turkilmas hei, mä oon ensimmäinen perintöprinsessa palstan missikisoissa.Melkein kaunein.
Siitä nyt on muutama vuosi mut mähän vaan paranen ajan kanssa kuin viini. Avattu viini. ..
Jumangegga. Piti kaivaa työläppäri, että saa paremmin palstailtua ja kaataa toinen lasi punkkua.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30318773:tähän ketjuun tulee sivuja melkeen yhtä nopeesti kun aikoinaan mun haukkumaketjuihin. :xmas:![]()
Pää kii päätön.
Voittaja silloin vuonna nakki ja kivi ei ollut Blume. En muista kuka oli mut pirun nätti (pakko olla kun oli mua nätimpi :saint: ) brunette se oli.
Oliks se voittaja Blume? Pakko olla, niin on ihana.
Mä olen vaan melkein sukua julkkikselle (kerran olin Tauskin aka Taunon kanssa kaupassa samaan aikaan), eli olen kyllä kade sun perintötrinsessan tittelistä.