Ei kun minä!!!! :stick:Pää kii päätön.
Voittaja silloin vuonna nakki ja kivi ei ollut Blume. En muista kuka oli mut pirun nätti (pakko olla kun oli mua nätimpi :saint: ) brunette se oli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kun minä!!!! :stick:Pää kii päätön.
Voittaja silloin vuonna nakki ja kivi ei ollut Blume. En muista kuka oli mut pirun nätti (pakko olla kun oli mua nätimpi :saint: ) brunette se oli.
*kavi syomassa kuusi kananmunaa ja hakemassa spumantea*
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30318821:Prkl mä oon katkera kun te jatkuvasti törmäätte Taunoon! Mä kovasti yritän niin ei ikinä, ei ikinä onnistu :snotty:
Pää kii päätön.
Nii ja nyt se seittämäs sinne pottuvarpien välliin....
Ei ku, moderoin teidän juomat <3
Joko saa banaania? :xmas:
aika monella on alkoholia ja lapset varmaan kotona![]()
Pellet liikenteessä näköjään. Juopot sellaiset :/ Ei uskoisi perheellisten palstaksi.
Aattele, meillä alkoholin lisäksi harrastettiin vielä seksiäkin yöllä vaikka lapset olivat kotona. :xaika monella on alkoholia ja lapset varmaan kotona![]()
Lispetti! Sua ei oo näkynyt. On pitänyt kertoa, että se sun vinkkaama parfyymi (BB:n Woman) on ihana, tykkään siitä sikana. Tulee ihan(at) teiniajat mieleen.
Miten voit verrata seksiä ja juomista keskenään? Ajattelepa vaikka niin että jos sinun muksu satuttaa itsensä tapaturmaisesti ja sinun pitäisi lähteä häntä viemään sairaalaan, monenkymmenen kilometrin päähän, yöaikaan, omalla autolla. Niin kumpi olisi helpompi keskeyttää tämän lapsen tapaturman takia, sekstailu vai humala...?Alkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30319571:Aattele, meillä alkoholin lisäksi harrastettiin vielä seksiäkin yöllä vaikka lapset olivat kotona. :x