Ketään lääkäri immeistä paikalla tai asiasta tietävää??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En kaipaa nyt mitään saarnoja vaan tähän kysymykseeni vastauksia!!!Joten haukkujat älkää vaivautuko!

Olen raskaana rv7 ja odotan kutsua keskeytykseen. Voin pahoin koko ajan. Ja tää ei mitenkään oo kivaa!!
Kysymys kuuluukin onko haittaa koittaa ottaa matkapahoinvointitablettia(vaikka puolikasta) kokska olen kuullut että jollekkin on määrätty raskauspahoinvointiin noita tabletteja,mutta vaikuttaako sitten mitenkään keskeytys tabletteihin??
 
Matkapahoinvointilääkkeet ovat usein antihistamiineja. Näin muistelisin. Enpä usko että niistä haittaa olisi keskeytyslääkkeeseen, mut sikiölle ne ei liene hyväksi. Vaikka välikö tuolla jos keskeytät kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Matkapahoinvointilääkkeet ovat usein antihistamiineja. Näin muistelisin. Enpä usko että niistä haittaa olisi keskeytyslääkkeeseen, mut sikiölle ne ei liene hyväksi. Vaikka välikö tuolla jos keskeytät kuitenkin.

Ei liity sinäänsä asiaan, mutta lääkärit ei kyllä määrää sellaisia lääkkeitä raskaanaoleville mitkä ei "liene sikiölle hyväksi", näitä matkapahoinvointilääkkeitä määrätään joskus raskaana oleville pahoinvointiin.
 
Se ei välttämättä edes auta siihen pahoinvointiin. Raskauspahoinvointiin auttaa parhaiten se, että syö tasaisin väliajoin, eikä pääse tulemaan ollenkaan nälkä. syö sitä, mikä vähiten oksettaa.
 
Kiitos vastauksista. Yritän kyllä syödä vähän väliä jotain mutta ei tunnu auttavan. Aamut kaikkein pahimpia.Limu pullo on joka yö vieressä ja siitä öisin hörpin kun heräilen.
Sais nyt vaan ajan jo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksista. Yritän kyllä syödä vähän väliä jotain mutta ei tunnu auttavan. Aamut kaikkein pahimpia.Limu pullo on joka yö vieressä ja siitä öisin hörpin kun heräilen.
Sais nyt vaan ajan jo.

ota mielummin vettä kun limua.
 
Miks vesi auttas paremmin?
Oon aatellu et jos heti ku silmät saa auki ja syö/juo jotain sokeripitosta niin olis paree olo? En tiiä mistä tollasta oon päähän saanu mut mut.....
Täs on nyt kulunu jo kolme viikkoa ku oksennan,sen takia toivois et tää olis pian ohi,alkaa tuntua jo epätoivoiselta:( Illalla on aina vähän paree olo.Tona aikana ollut ehkä neljä kertaa niin että aamusta asti ollu suht hyvä olo ei oo tarvinnu montaa kertaa käydä oksentamassa.
 

Yhteistyössä