[QUOTE="tiiru";22253960]Kestin vauvalla vuoden ja kilahdin lopullisesti niihin ihmisiin, tulin about vuosi sitten tänne ja nyt alkaa taas tuntua siltä että AAAARGH välillä tekisi mieli tulla näytön läpi idioottien koteihin.
Ja nyt parin viikon aikana olen saanut kuulla olevani huora, huomionhakuinen, hylkääjä-äiti, tyhmä, avuton ja pätijä joten vettä myllyyn vaan... Mitä tahansa kertoo tehneensä niin väärinhän sitä tekee ja se palstan suosittu harrastus eli toisen äitiyden lyttääminen kyllä kieltämättä tuntuu välillä pahalta vaikkei sitä henk koht pitäisi ehkä ottaa.
Täällä on ihania palstalaisia ja sitten on vaan niin piiiiiiiip ihmisiä että haluan pois, miten se voi kuitenkin olla vaikeeta?

Palstariippuvuusko?
t.tiiru[/QUOTE]
:O Hei omg.. Ai että täällä onkin kyllä mukavaa porukkaa.. Harmittaa suunnattomasti tämä uudistus, koska sen myötä paikka on hiljentynyt tosi paljon, mutta se paska on kyllä jäänyt kuin tikku siihen itteensä, ei lähde kulumallakaan.
Pakko sanoa että se vähä mitä olen joskus vauvalla pyörinyt on kyllä saanut sen verran pahasti pyörittelemään päätä etten sen enempää edes yrittänyt kotiutua sinne, tää tuntuu vielä kesyltä
Mä olen yleisesti yrittänyt kauheasti pitää mielessä että ne haukkujat on vain niin tyytymättömiä omaan elämäänsä tai niin ahdasmielisiä että niitä kannattaa joko sääliä tai olla noteeraamatta, mutta kun lyödään siihen mihin kovaa kolahtaa niin eihän sitä olisi ihminen ellei sattuisi edes vähän, joskus sitten vähän enemmän.
Palstariippuvaisia ollaan itse kukin, olenhan mäkin taas täällä

Mutta huomasin kyllä hurjan taukoni aikana että roikun täällä just tavan vuoksi, ei ole parempaakaan tekemistä silloin kun on tylsää kun kaikessa hiljaisuudessaan tää on kuitenkin aktiivisimpia palstoja mitä tiedän (ei, en halua suomi24:llä kirjoitella tai lukea yhtään mitään, se on pelottava paikka..) eikä loputtomiin jaksa uutisia tai naamakirjaa selailla, sähköpostiakaan en ikinä saa ja huuto.net alkaa tulla kalliiks