Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Roikun juutuubissa ja kuuntelen vanhoja euroviisuja :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:anteeksi ku olin myöhässä....mut hurrista laitoin unille :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on oikeesti ihan vittu olo:'(
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:anteeksi ku olin myöhässä....mut hurrista laitoin unille :ashamed:
ei mitää,niihä miekii olin ku kävin suihkus.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on oikeesti ihan vittu olo:'(
paas muru kertoen.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on oikeesti ihan vittu olo:'(
paas muru kertoen.
mä kerron...mut et saan kaikki kirjotettua meen hetki.....oota
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mul on oikeesti ihan vittu olo:'(
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:unfori ja vakkis meni sit mykäks het alkuusa,vai? :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:unfori ja vakkis meni sit mykäks het alkuusa,vai? :kieh:
en..mutta kun en pysty kirjottelee kun eksä änkes tänne kylään :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:unfori ja vakkis meni sit mykäks het alkuusa,vai? :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:unfori ja vakkis meni sit mykäks het alkuusa,vai? :kieh:
No kun mä roikun siellä tuubissa. Ei nyt runosuoni sykähtele...
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Täs 1977 voittaja, kuulostaako tutulta...
http://www.youtube.com/watch?v=2DGk-MitQf0
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no joha ol akka,kyl oisin miekii vähä kilahtanu tommoselle. :hug: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:no joha ol akka,kyl oisin miekii vähä kilahtanu tommoselle. :hug: :kieh:
mä sanoin ukolle, et mitäs jos se ottaa rekisteri kilvestä tiedot ja tonkii meidän osotteen ja käskee joidenkin ukkojen tulla mellastamaan![]()
....mies kyl tuumas...et mul on hyvä haulikko
![]()