Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kävin hakeen samalla chicken hornetteja![]()
![]()
![]()
![]()
miul o tylsää leipaa juustolla,salaattia ja makupala.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kävin hakeen samalla chicken hornetteja![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kävin hakeen samalla chicken hornetteja![]()
![]()
![]()
![]()
miul o tylsää leipaa juustolla,salaattia ja makupala.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon kyllä melkein kuallu. Hulluna väsyttää, pitäs maate.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kävin hakeen samalla chicken hornetteja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toi oli mun iltapala ykkönen joskus nelisen tuntia sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon kyllä melkein kuallu. Hulluna väsyttää, pitäs maate.
sä tartteet selvästikin piristysruiskeen :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon kyllä melkein kuallu. Hulluna väsyttää, pitäs maate.
Unta mää tartten, kolme aamuvuoroa takana ja huomenna vielä yöhuki
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon kyllä melkein kuallu. Hulluna väsyttää, pitäs maate.
njääh, joku on joskus sanonut että nukkuminen on h*mojen hommaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:kävin hakeen samalla chicken hornetteja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toi oli mun iltapala ykkönen joskus nelisen tuntia sitten![]()
ai jaa et siul o oikei monen kierroksen iltapaloja.mie taijan yrittää selvitä iha yhel syömisel.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mä oon kyllä melkein kuallu. Hulluna väsyttää, pitäs maate.
njääh, joku on joskus sanonut että nukkuminen on h*mojen hommaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:diipadaapaduu, nyt lähtee tää nukkuurunosuoni kukkii paremmin ku juhannusruusu tuos pihalla
Lyhyestä virsi kaunis tänään =)
:hug:
:heart: :heart: :wave: :wave: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:diipadaapaduu, nyt lähtee tää nukkuurunosuoni kukkii paremmin ku juhannusruusu tuos pihalla
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:diipadaapaduu, nyt lähtee tää nukkuurunosuoni kukkii paremmin ku juhannusruusu tuos pihalla
Samma här, määki lähen nukkuun, ei jaksa enää kukkuu *runollista* : Öitä
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miulla o nälkä.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miulla o nälkä.
mul olis M&M pähkinäsuklaanamusia![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:![]()
![]()
![]()
Nainen, sä oot epätoivoinen![]()
suklaaströsseleitä
![]()
![]()