Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mikä peristä vaivaa:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mikä peristä vaivaa:hug:
no mitäs luulisit?
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mikä peristä vaivaa:hug:
no mitäs luulisit?
meidän katoamisettauti
:hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:siitähä tul hieno.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hieno sänky. =)
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin jo aamulla Klo:8 palaverissa toimintaterapeutin, puheterapeutin ja eskari open kanssa tosta meidän eskarilaisen tilanteesta ja päädyttiin sellaiseen tulokseen et jospa kertais vielä eskarin, eikä menis syksyllä kouluun
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Hieno sänky. =)
onhan se vanhan näkönen, mut menee nyt ainakin hetken =)
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin jo aamulla Klo:8 palaverissa toimintaterapeutin, puheterapeutin ja eskari open kanssa tosta meidän eskarilaisen tilanteesta ja päädyttiin sellaiseen tulokseen et jospa kertais vielä eskarin, eikä menis syksyllä kouluun
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin jo aamulla Klo:8 palaverissa toimintaterapeutin, puheterapeutin ja eskari open kanssa tosta meidän eskarilaisen tilanteesta ja päädyttiin sellaiseen tulokseen et jospa kertais vielä eskarin, eikä menis syksyllä kouluun
Onhan se varmasti lapselle parempi vaihtoehto kerrata eskari kun mennä kouluun jos ei kaikkia valmiuksia vielä löydy. :hug: :hug:
Meil on täällä Espoossa sellanen ku starttiluokka jos ei eskarin jälkeen vielä voi syystä tai toisesta ekaluokalle mennä. Ovat sitten strarttiluokkalaiset kaikki saman ikäisiä koko peruskoulun ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Mikä peristä vaivaa:hug:
no mitäs luulisit?
meidän katoamisettauti
:hug: :hug: :hug:
TEIJEN KATOAMISET TIETTY!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä olin jo aamulla Klo:8 palaverissa toimintaterapeutin, puheterapeutin ja eskari open kanssa tosta meidän eskarilaisen tilanteesta ja päädyttiin sellaiseen tulokseen et jospa kertais vielä eskarin, eikä menis syksyllä kouluun
Onhan se varmasti lapselle parempi vaihtoehto kerrata eskari kun mennä kouluun jos ei kaikkia valmiuksia vielä löydy. :hug: :hug:
Meil on täällä Espoossa sellanen ku starttiluokka jos ei eskarin jälkeen vielä voi syystä tai toisesta ekaluokalle mennä. Ovat sitten strarttiluokkalaiset kaikki saman ikäisiä koko peruskoulun ajan.
meidän eskarilainen on sellanen "pikkunen" vielä niinkuin ikäisiinsä verrattuna....keskittyminen vielä heikkoa....muuten sanoivat et iloinen, reipas ja kovasti haluaa oppia uutta, mut keskittyminen heikkoa ja tarvii useaan otteeseen ohjeita
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ens viikolla on vanheimpain illan jälkeen koululaisen open ja erityisopen kanssa palaveri, siitä et kertaako kakkosen vai ei.....juttelin open kanssa puhelimes tällä viikolla ja mehän ollaan tehty pojan kans nyt töitä ton lukemisen kanssa.....iltaisin luetaan parisivua lukukirjasta ja sitten teen siitä neljä kysymystä paperille ja se vastaa niihin....siitä saa leiman ja 5 leimasta saa karkki pötkön tai jotain muuta.......
Nyt ollaan reilu kk tehty näitä.....samoin poika ei katso tv.tä ennen nukkumaan menoa vaan menee kirjan kanssa sänkyyn lukemaan hetkeksi......meidän mielestä lukeminen sujuu paremmin ja korjaa virheitänsä, mitä ei tehnyt aiemmin.
Muut aineet sujuu hyvin......ope tuumas et jos olis hänen poikansa hän kertauttaisi ton lukemisen takia, mut sanoi ettei poika ole kuitenkaan niin lahjaton et voitais pakko luokalle jättää.....eli kaippa meidän sana auttaa.....me halutaan et poika jatkais kolmannelle
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kivat siulle kirjast,mut mie en tykkää potterist. :|
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:ens viikolla on vanheimpain illan jälkeen koululaisen open ja erityisopen kanssa palaveri, siitä et kertaako kakkosen vai ei.....juttelin open kanssa puhelimes tällä viikolla ja mehän ollaan tehty pojan kans nyt töitä ton lukemisen kanssa.....iltaisin luetaan parisivua lukukirjasta ja sitten teen siitä neljä kysymystä paperille ja se vastaa niihin....siitä saa leiman ja 5 leimasta saa karkki pötkön tai jotain muuta.......
Nyt ollaan reilu kk tehty näitä.....samoin poika ei katso tv.tä ennen nukkumaan menoa vaan menee kirjan kanssa sänkyyn lukemaan hetkeksi......meidän mielestä lukeminen sujuu paremmin ja korjaa virheitänsä, mitä ei tehnyt aiemmin.
Muut aineet sujuu hyvin......ope tuumas et jos olis hänen poikansa hän kertauttaisi ton lukemisen takia, mut sanoi ettei poika ole kuitenkaan niin lahjaton et voitais pakko luokalle jättää.....eli kaippa meidän sana auttaa.....me halutaan et poika jatkais kolmannelle
Luulis kyllä että teidän sana tuossa enempi painaa. Varsinkin ku lapsi kovasti tekee työtä lukemisen eteen.
Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kivat siulle kirjast,mut mie en tykkää potterist. :|
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja perätoosajumissa:kivat siulle kirjast,mut mie en tykkää potterist. :|
tykkäätpäs |O kaikki tykkää potterista |O |O![]()