Ketkä on jääneet palstalta mieleen? Hyvässä mielessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yleensä vaan taustailen, mut mustista Keittiönoita ja Åboriginal tuntuu fiksuilta ja mukavilta persoonilta. AnnaBellkin ihan jees, hauska hösääjä. Harmaista ja kait se on mustanakin mieleen jääny jurristi harmaana. Kirjoittaa harvoin mut ku kirjottaa niin asiaa. Sujuva ja hauska tyyli kirjottaa. Täl hetkel ei tu muita mielee. Ai nii ja nytkypylly on kyl tosi hauska nikki!!! :laugh:

Niitä on niin kovin paljon ja kukin erilaisissa elämäntilanteissa ja eri vuorokauden ajoissa. Mutta koska harmaita juurikaan ei näissä ketjuissa mainita, niin minäpä mainitsen. Tällä palstalla on jo pitkään öiseen aikaan liikuskellut harmaa vieras, joka on aivan loistotyyppi =) Miten monet yöt onkaan tämän koneen äärellä - palstalla - tullut vietettyä ja naurettua vatsa kippurassa tämän vieraan nasevalle ja kielellisesti värikkäälle huumorille. Hie vaan hei, jos itsesi tunnistat...lauantaina olisi kaapelihemmojen telkkarien monttubileet :wave: :wave:

Tokihan wanhat tutut ovat jääneet mieleen. Ekana ne ulkosuomalaiset, jotka silloin vuosia sitten täällä keikkui öisin kuten minäkin. Ihamieli, Gloria Mundi ja Merlion. Sieltä jostain maailman laidalta, missä oli päivä silloin kun kotomaassa oli yö =) Sitten oli yötyöläiset. Fanta nyt ekana tulee mieleen.

Wanhoista tutuista on jäänyt mieleen myös paljon muita...Jätkä, Pinki, tuire, öttismönkiäinen, Borkku, Piipi, Henrietta, Silvia Logo, Aaamukaste, lohikäärme, Tallu sekä Olua (mikä lie nikki nykyisin???) jne jne. Ja sitten niitä, jotka ovat vaihtaneet nikkiään tai lopettaneet kokonaan kuten esim Letittää tuuleen, ...KÄÄK, nyt jo unohdin nikin....poliisi...poliisi...mikä poliisi? :o Ja monia muita.

Sitten on tullut uudempia tuttavuuksia tavalla tai toisella. Peikkopojan kylkiluu, Essi- ja monet muut, jotka täällä öisin hengaa. Kerhojen puolelta on tullut tutuksi monta monituista nikkiä, joita en ala edes luettelemaan, heitä on useita kymmeniä =)

Ja paljon on vielä mukavia nikkejä heidän lisäkseen. Nikkejä, joiden kanssa on mukava keskustella ja joskus vähän "vääntää kättäkin" asioista. Joskus ollaan oltu kovastikin napit vastakkain ja joskus taas täsmälleen samaa mieltä. Tälläisia mm. Emilyn, päätön, Timppa jne.

Sitten on tietty mun suosikki-ikäluokkani - jos ei aiemmin tullut jo mainituksi - eli Provo, Huuhkajatar, Äiti 40++ (vai mikä se nyt oli) jne. Nuoremmasta polvesta taas AnnaBell, The Titityy, jybis, tytsi jne

Jäljelle jää kaksi palstailijaa - ja ne, joiden nimeä ei listassani ole, eivät puutu listaltani siksi, että olisivat merkityksettömiä vaan siksi, että tässä iässä nikikien muistaminen alkaa olla jo vähän hataraa - jotka ovat mulle ylitse muiden. Toisen kanssa ollaan useinkin ihan napit vastakkain ja hän halveksii suurinpiirtein kaikkea, mitä minä elämässäni edustan ja koitan lapsilleni antaa, mutta seuraavassa elämässä synnymme takuulla samaan susipentueeseen. Hän on Lunatic :D *auuu-uuuuu-auuuuuuuuuuuu* Ja toinen taas on jotain sellaista, mitä useimpien mielestä ei ole olemassakaan. Ja hän on Jonsered...tietää kyllä itse, miksi =)

Yhteistyössä