V
vierailija
Vieras
Siis tyhmää kysellä täällä, mut kysyn nyt kuitenkin kun on lauantai-ilta enkä minnekään voi soittaakaan.. Olin kipeä, perinteinen flunssa reilu kolme viikkoa sitten. Sen jälkeen en ole parantunut ihan täysin ollenkaan, vaan minulle jäi sellainen lievä yskä . Ei muuta. Tällä viikolla alkuviikosta flunssa alkoi ikäänkuin uudelleen;tuli kurkku taas karheaksi ja limaiseksi ja yskä jatkui tietenkin kokoajan. Nenä ei ole vuotanut. Eilen sitten alkoi ihan järjetön yskä, yskin koko päivän kovaa ja syvältä, yöllä heräsin ja yskin tuntitolkulla. Tänään en ole NIIN paljon yskinyt, mutta nyt on ääni lähtenyt lähes kokonaan ja taas iltaa myöten olen alkanut yskimään kovemmin. Keuhkot tuntuu painavilta. Koiraa ulkoiluttaessani (ei ole muita ketkä voisu ulkoiluttaa) rinnassa muljahti ikävästi.. Epäilen keuhkoputkentulehdusta, koska minulla on olllut niitä aika monta historiassa.
Ongelma on nyt se, että minun olisi lähes pakko päästä työreissulle ensi viikolla...Nyt mietin menenkö lääkäriin tai hoitajalle käymään maanantaina, tuleeko saikkua.. Vai uskaltaisinko katsoa vielä viikon loppupuolelle ja menisin sitten lääkäriin perjantaina jos oireet jatkuu. Toisaalta jos ne pahanee niin missäs käyn sitten kesken työreissun lääkärissä kun olen ihan eri paikkakunnalla jne..
Mitähän kantsis tehdä..vai menenkö huomenna jo päivystykseen? Toisaalta tiedän ettei tähän mitään keinoja ole ihmeparannaukseen..antibiotteja en edes halua ja virus tämä varmaan taas on..
Ongelma on nyt se, että minun olisi lähes pakko päästä työreissulle ensi viikolla...Nyt mietin menenkö lääkäriin tai hoitajalle käymään maanantaina, tuleeko saikkua.. Vai uskaltaisinko katsoa vielä viikon loppupuolelle ja menisin sitten lääkäriin perjantaina jos oireet jatkuu. Toisaalta jos ne pahanee niin missäs käyn sitten kesken työreissun lääkärissä kun olen ihan eri paikkakunnalla jne..
Mitähän kantsis tehdä..vai menenkö huomenna jo päivystykseen? Toisaalta tiedän ettei tähän mitään keinoja ole ihmeparannaukseen..antibiotteja en edes halua ja virus tämä varmaan taas on..