Hengissä selvitty takaisin reissusta! Tänne onkin tullut kauheasti uuttaa tekstiä (osa ei niin mukavaa, mutta enpä nyt taida siihen puuttua), luin nopeasti läpi. Monella siis jännät pikat tulossa, pidän peukkuja täällä!
Matka meni mukavasti, ei tullut ongelmia edes siitä alkoholista, selitykset meni läpi. Kyseisessä kaupungissa asuva kaverini näytti kiitettävästi paikkoja, tuli nähtyä yöelämää, kulttuuria ja tietysti shoppailtua. Ostin ihanat housut, oli pakko kun löytyi juuri sopivat vaikka mahdollisesti ne eivät enää pitkään sovikaan päälle. Toivottavasti sitten taas myöhemmin... Takin ostin myös, siinä sama ongelma. Järkevää
Ihan outoa kyllä, mulla ei ole minkänlaisia raskausoireita. Välillä tuntuu, että olenkohan oikeasti raskaana... Pitäisi se lääkäri nyt varata piakkoin, pääsisihän sitä varhaisultraankin yksityiselle. Olen tulossa pian Suomeen ja olen ajatellut, että jos sitten siellä menisi. Meinasin että roikkuisin täällä vielä teidän kanssa jonkin aikaa, ainakin siihen, että saisin jonkinlaisen varmuuden että onko tässä vauva oikeasti tulossa. Jos siis teitä ei häiritse?
Itse en ole kertonut yrityksestä enkä plussasta kenellekkään vielä, kerron sitten myöhemmin jos kaikki menee hyvin. Kun vähän pelottaa että jotain ikävää tapahtuu, enkä sitten haluaisi selitellä asiaa kaikille myöhemmin. Äh, en osaa selittää järkevästi, tuntemukset on vaan niin sekavat. Toisaalta haluaisin kertoa tästä koko maailmalle!