keväällä 2008 yrityksen aloittavat/aloittaneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukkis79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
juu, kitos paljon "natseille"!

varmaan olisin nimimerkin rekisteröiny jos olisin provo...

ja jos sperma ja "panna" ym on kirosanoja=tuhmia sanoja niin voi voi.

voin mä lähteäkin jos nuoret ei elämää ymmärrä. kaikilla ei vaan ole sitä ruusunpunaista elämää... anteeksi että olen olemassa!!!1

ja kuka provo antaa tänne puhelinnumeronsa?!?

mut asiaan. mun ovistestit näyttää yhä haaleaa haamua, toinen pakkaus on jo menossa. mut eipä noita limojakaan ole saatikka haluja... epätoivo iskee, mut eipä tarvi "nähdä" "niitä" "miehiä". normi elämää siis.

by the way.. kuulin tällä viikolla kaverilta et sen joku ent kolleega oli tehny samat ku minä ja onnistunut. hänkin on sinkku ja yli 30v. en tiedä mitä "tekniikkaa" hän spermoja hankkiessaan käytti, eivät kuulemma olleet niin hyviä ystäviä, tämä henkilö ja minun ystäväni. kiinnostaisi kyllä tietää! koska oon kuullu vaan niistä jotka esim käyttää fuckbuddya eli vakipanoa (ihan normi sanastoo, tuskin tabu!) tullakseen raskaaksi ja jättää kertomasta tätä asiaa sille miehelle. ei minusta hirveen reilua, jos saan kommentoida. ja varsinkin kun mulla on tämä k***n g*******ih****s niin en todellakaan haluaisi sen leviävän kenellekään yhden illan kännisuhteelle, mitä minä en todellakaan harrasta! myöskään en pidä tavasta jota jotkut naiset harrastavat, että jättävät ehkäisyn käyttämättä avo/avio/poikaystävänsä tietämättä, eli toisin sanoen pakottavat toisen ehkä jopa tahtomattaan isäksi. tässä ketjussa ei onneksi ole sellaisia ihmisiä. tai jos on niin ihan sama mulle, mulla on omakin elämä.

heippa!

Toivottavasti kukaan vanhempi ketjulainen ei loukkaantunut, kun minä uusi tulokas päästelin höyryjä ulos... Anteeksi jos näin kävi :-(

Oon elsiksen kanssa samoilla linjoilla, että aika likaista puuhaa on tuo "vahingossa" raskautuminen. Olkoon se sitten oma kumppani tai yhdenillan juttu kenelle sen tekee.
Ja ilman biologista isää eläneenä voin sanoa, että on se kuitenkin mukava tietää edes se nimi...

Meillä keskusteltiin lapsi kysymys jo ennen naimisiin menoa ja samalla juteltiin myös mahdollisesta lapsettomuudesta ja sen jälkeisestä elämästä. Toisista kuulostaa varmaan hölmölle, mutta muutaman lapsettomuutta kärsivän parisuhdetta seuranneena tää oli minusta hyvä.

Mä en ole ikinä edes kokeillut noita ovistikkuja. Vähän epäilen etten saisi miestäni lakanoita heiluttelemaan jos kertiosin, et oon vähän testaillut et tänään olis hyvä päivä. Se on semmoinen jäärä... Noh, voishan sitä salaa tikutella... Ja mitäs mä kirjoitinkaan tuossa edellä... :-)

Jees.. hyvään viikonloppua kaikille!

Bijou

Missäs sakki on? Mitkä on tunnelmat kenelläkin? Täällä sitä samaa.. ootellaan päiviä että kuluis..yritän etsiä itsestäni raskausoireita, mut ei niitä vaan ole :( eilen tuntu rintsikat hieman pieniltä, mut tais olla väliaikasta puristamista koska tänään oli ihan sopivat :P ..sain kyl eilen pieniä raivareita ku huusin ukolle turhista asioista..seki ihmetteli et mikä mua vaivaa :D jälkeenpäi mietin itekki et mikä mul on, mut en herättele toiveita...tätihän vierailisi vkon päästä ni alkavat pms oireet varmaan...mulla ne ilmenee yleensä just mielialan vaihteluina ja kauhealla makeanhimolla! Mitäs oireita muilla vai onko olleskaa?

Täällä tylsä vaihe menossa, kp 5 ja täti häipynyt. Ovista odotellaan viikolle 21, eli sillon siis pitäis tapahtua tässäkin osotteessa... :) Eilen grillailtiin tyttökavereiden kanssa ja tuhottiin pari viinipulloa. Samalla tulin kertoneeksi kolmelle parhaalle ystävälleni meidän vauvantekoprojektista. Nyt on toisaalta ihan hyvä mieli siitä, että voin jakaa heidän kanssaan tämänkin asian, niinkuin niin monet muutkin elämän suuret asiat olemme tehneet. Toisaalta harmittaa hirveästi etten osannut pitää lärviäni ummessa, kun tämä on ollut vähän niinkuin minun ja mieheni oma pikku salaisuus, meidän yhteinen juttu. Mies kyllä sanoi jo ennen yrittämisen alottamista, että saan puhua asioista ystävieni kanssa, ettei haittaa häntä yhtään. Ääh, silti...

Mites muut, oletteko puhuneet yrityksestä kellekkään muille? Tietysti lukuun ottamatta meitä Ellejä... ;)

Mä kärsin viimeyönä aivan hillittömistä menkka kivuista - kait? - mutta tätiä ei vaan kuulu ei... Mulla oli tulessa selkä ja nivuset, mutta ei mitn.. Vastahan mulla kyllä vapun tienoilla edellinen tiputtelu loppuikin, mutta kun oon tästä kierrosta ihan sekaisin edelleen. Toivottavasti nuita turhia hälyytyksiä ei tule enempää, oli meinaa aikasta inhaa!

Mä olen kertonut kysyjille, että tulee kun tulee, ilkeä (?) täti vei ehkäisyn multa pois... Ekan kohdalla kerrottiin ja jotkut esim. mun äiti aloittivat AINA puhelun sanoin " Nooh.. jokos on jotain kerrottavaa..." Aika pitkä puoli vuotta oli kuunnella tuota... Ehkä tästä kakkosesta ei ole suku sitten ihan niin innoissaan.

Moikkuli,
onpas hiljaiseloa palstallakin. Oma oloki on ihan alavireinen... kp on kai jotain 9? Viikonloppuna oli kyllä hyvää yritystä ilmassa, mutta eipä tainneet vielä olla tärpit kohdillansa =)

en mäkään ole kertonut kuin yhdelle ystävälle, ja äitille vähän vahingossa siis, mutta heidän kanssaan voi kyllä elää ettei tarvi tosiaan joka jumalan kerta tehdä selkoa siitä joko on tärpänny... se voi kyllä olla tosi rasittavaa, samoin kun sitten se jos on raskaana ja viimeisiä viikkoja ennen laskettua aikaa eletään. Voi jesta, eikö vielä, joko kohta, millon se syntyy, miten jaksat, ootko kipiä, nauti nyt...eikö mitään muuta mahdu sillon elämään...

Meidän tyttö on alkanut omia nukkejansa paijaamaan entistä enemmän ja sanoo: minun pikkuinen veli! ????? Mistä ihmeestä (varmaan hoitopaikasta) tällaista oppinut, sehän alkaa kohta herättää sukulaisten/tuttavien mielenkiinnon. Vaikka ei kyllä kotona ole vahingossakaan tällaisia juttuja ääneen puhuttu. On kyllä super-suloisen näköistä, huomasin jopa ukkelin naamalla vienoa hymyn häivää (vaikka ihan siis perus-jäärä tyyppi).

Piristäkää muutkin mun päivää kuin Bijou!

Jolly

Mulla tänään kauhea mahakipu töissä koko päivän vihlo niin kuin ois ollut kauhea p**ka hätä mut ei se sitä ollut..tiedä sitten??Päätäsärkee kolmatta päivää:( (pääkipua yleensä kerran vuodessa pvän jos sitäkään) nyt sellasta pientä vihlontaa koko pvän mahassa ja päässä?Hiiva hävis ONNEKSI :D ku ei tulisi takas kun jatketaan taas tätä pupuilua hyvinkin ahkerasti:) Mies on niin innoissaan meidän pikku salaisuudesta että koko ajan ollaan menossa lakanoiden väliin..Kahdelle yhteiselle ystävälle kerrottiin "salaisuudesta"mutta vanhemmillemme kerromme vasta kun ollaan varmoja että on vauva on tulossa kun molempien äidit vähän turhankin innokkaasti odotelleet jo 2vuotta että eka lapsenlapsi tulisi EDES PUHEEKSI kyllä ne tulee järkyttymään kun ollaan eletty ihan niinku ennekin eli ei vauvoja ainakaan 2vuoteen;)

Mutta viikonloppua odotellessa tuleeko menkat vaiko [ II ] :D heh

Heissuli vei!

Nyt taas ehti koneenkin ääreen... Oli hiukkasen hektinen päivä töissä. :D

Itselläni on nyt kp 13 menossa ja ovista kovasti tällä viikolla yritän tunnistaa. Taitaa kyllä enimmäkseen mennä arvailun puolelle. No mutta ei auta kuin ottaa varman päälle ja pistää mies koville päivittäin. Sieltä tuskin tulee vastaväitteitä.
Tätiä odottelenkin sitten saapuvaksi viikon 22 loppupuolella. Katsellaan miten käy!
Tälle palstalle onkin tulossa jännittävä loppukuu.

Itse olen kertonut haaveistani ja meidän yrittämisestä yhdellä ystävälle. Pakko oli uskoutua jollekulle. Helpottaa muuten kummasti kun voi jonkun kanssa käydä supattelemassa asiasta. Mulla kun ei tuosta miehestä oikein juttu seuraa saa tässä asiassa. Lisäksi äitille vahingossa livauttanut että muksu olisi suunnitelmissä tässä jossain vaiheessa. Ei siis tiedä että yritys on jo aloitettu.

Virallisesti mullakin on sama linja kuin Nillalla. Jos aihe tulee puheeksi niin olen kaikille ilmoittanut, että ei ole vielä ajankohtaista. Yrittäminen tuntuu vaan niin henkilökohtaiselta asialta.
Samalla sitä jopa miettii että tunnistaakohan joku mut tältäkin palstalta. Mahdollisuus taitaa olla ihan häviävän pieni, mutta olen aika tarkka yksityisyydestäni. Mitenkäs muilla, mietittekö te tällaisia?

mulla on jo kp 21/28 eikä sitä ovista sitten kait tullukkaan tässä kierrossa. tikuttanu oon jo toista viikkoa mut en oo yhtään viisaampi. en viitti enää tuhlaa rahojani noihin tikkuihin, kyllä sen pitäis huomata ilmankin.

Taas langoilla. En ole päässyt koneelle hetkeen.

Tänne ei mitään uutta. Mahassa nippailee, pinna on tiukalla, turvottaa, kylmässä tissejä aristaa ja välillä pakottaa selkää ja mahaa menkkakipumaisesti...eli kuulostaisi ihan siltä, että menkat on saapumassa.

Meillä yksi mun kaveri miehineen tietää tästä projektista. Sukulaiset tosin jo varmaan vähän odottelee, että eikös meillekin jo pian voisi tulla pieni. Eivät ole kauheasti udelleet, mutta olen vain todennut, että ehkä joskus, mutta ei vielä - tyyliin näin.

Oon ollu hirmu väsynyt, mutta se johtuu puhtaaasi siitä, että olen nukkunut huonosti. Illalla ei meinaa uni tulla ja sitten, kun saa unen, niin heräilen yöllä... Ja pian onkin jo klo 6 aamulla ja herätyskello soi...

No nyt jatkan työskentelyä pandakarhun näköisenä... krooh...

Täälläpä on ollut hiljaista tänään, tosin ainakaan ite en saanu tossa vähän aikaa sitten plazan sivuja ollenkaan auki, liekö ollu joku härö pidemmänkin aikaa...Toivotaan että Mumen oireet ei oliskaan menkkaoireita vaan raskausoireita... ;) Kuulostaa ihan lupaavilta!

Hmm, onkohan mahdollista et oisin ovuloinu jo eilen, kp 6??? Normaalisti mulla on ollut lämmöt tässä nyt n. viikon ajan aamulla aina 36,4 mut eilen oli 35,9 ja tänään 36,8! Eli oikein klassinen esimerkki lämpöjen muutoksista ovulaation kohdalla... Kai se ois mahdollista jos kierto jäis n. 22 päivään. Ei kai sinällään ihan outoa, kun on varmaan vielä hormonitoiminta sekasin pillereiden lopettamisen jälkeen. Ja mulla nyt ennen pillereitäki oli aika epäsäännölliset menkat, kierto saattoi joskus olla vähän reilu 20 päivää ja joskus 40 päivää. Useimmiten se kyl muistaakseni oli n.29-32 päivää. Mene ja tiedä... No, toiv. ovis ei vielä tullut, muuten on kyllä kaikki toivo heitetty tän kierron osalta! Pupuiltiin viimeks toissapäivänä ja sillonkin kumin kanssa, kun pelkäsin et menkkojen jäljiltä tulee vielä jotain röppöä.

Aargh, meen kyl heti tilaamaan jättipakkauksen ovistikkuja ja pissaan semmoseen joka ikinen päivä sillonkin kun täti on kylässä siihen asti kunnes oon raskaana! ;D Sit vois olla ainakin suurin piirtein varma millon ovis on ollut!

Luulen kyllä vahvasti menkkojen tulevan, mutta kyllähän se häviävän pieni mahdollisuus raskaudestakin kummittelee tuolla mielen sopukoissa. Tulee tarkkailtua itseään yms. Jenska, en tiedä voisiko sun ovis olla jo nyt.. Toisaalta, kun olet vasta lopettanut pillerit, niin voihan se kierto olla niinkin sekaisin. Harjoitelkaahan nyt aktiivisesti. Mulla on aika lyhyt kierto yleensä n. 25-26 päivää, joskus ollut 27. Ja mulla on aina ollut tosi säännöllinen kierto (ennen hormonaalista ehkäisyä ja sen jälkeen). Joskus harvoin on ollut jotain heittoja suuntaa tai toiseen.

Meillä muuten taktiikkana esikoisen kohdalla oli pupuilua heti menkkojen jälkeen väh. joka toinen päivä ja aina kuivaan kauteen saakka. :o) Tulosta tuli siis kolmannesta kierrosta silloin. Ajattelin vaan tuossa yks päivä, että mitä sitä ovista tarkkailemaan, kun pupuilee tasaisen tappavaan tahtiin, niin ei kai sillä oviksen ajankohdalla niin väliä? Mikäs muiden "taktiikka"? :o)

Hengissä selvitty takaisin reissusta! Tänne onkin tullut kauheasti uuttaa tekstiä (osa ei niin mukavaa, mutta enpä nyt taida siihen puuttua), luin nopeasti läpi. Monella siis jännät pikat tulossa, pidän peukkuja täällä!

Matka meni mukavasti, ei tullut ongelmia edes siitä alkoholista, selitykset meni läpi. Kyseisessä kaupungissa asuva kaverini näytti kiitettävästi paikkoja, tuli nähtyä yöelämää, kulttuuria ja tietysti shoppailtua. Ostin ihanat housut, oli pakko kun löytyi juuri sopivat vaikka mahdollisesti ne eivät enää pitkään sovikaan päälle. Toivottavasti sitten taas myöhemmin... Takin ostin myös, siinä sama ongelma. Järkevää :)

Ihan outoa kyllä, mulla ei ole minkänlaisia raskausoireita. Välillä tuntuu, että olenkohan oikeasti raskaana... Pitäisi se lääkäri nyt varata piakkoin, pääsisihän sitä varhaisultraankin yksityiselle. Olen tulossa pian Suomeen ja olen ajatellut, että jos sitten siellä menisi. Meinasin että roikkuisin täällä vielä teidän kanssa jonkin aikaa, ainakin siihen, että saisin jonkinlaisen varmuuden että onko tässä vauva oikeasti tulossa. Jos siis teitä ei häiritse?

Itse en ole kertonut yrityksestä enkä plussasta kenellekkään vielä, kerron sitten myöhemmin jos kaikki menee hyvin. Kun vähän pelottaa että jotain ikävää tapahtuu, enkä sitten haluaisi selitellä asiaa kaikille myöhemmin. Äh, en osaa selittää järkevästi, tuntemukset on vaan niin sekavat. Toisaalta haluaisin kertoa tästä koko maailmalle!

täällä yksi yrittäjä lisää. pillerit olen jättänyt viime vuoden puolella pois, ja yrityksen olemme aloittaneet n. kuukausi sitten, -tosin töiden takia näemme harvemmin kun mies on töissä toisella puolella suomea ja yritys siis jää normaalia vähäisemmäksi... tosin sitäkin aktiivisempaa se on, silloin kun yhdessä olemme.

mulla on tarkoitus menkkojen alkaa perjantaina. tänään tein testin joka negaa näytti, ovulaatio oli viime viikon lopulla ja elättelen toiveita josko olisi tärpännyt, eihän se vältt. vielä testissä näy.

toivon onnea kaikille yritykseen, olisipa hienoa kuulla plussauksista, -antaisi toivoa itsellekin!

Tervetuloa magpie takaisin ja kiva kuulla, et reissu meni hyvin! Ite haluan toki kuulla sun kuulumisia ja siitä miten raskaus lähtee etenemään :) elä siis jätä meitä!

Tervetulloo myös vaaviskalle ja toivotaan että tätiä ei kuulu pe ;) Saako udella minkä ikäisiä miehenne kans olette?

Mua on väsyttäny iha simona viime pvät! oon kyl nukkunu tarpeeks jne, mut voi johtua kyl huonosta hemoglobiinistaki....en oo syöny nyt kovin monipuolisesti :( ee oo vaa maistunna..yöllä heräsin siihen ku alamahaa vihlo ikävästi ja n. tunti sitte samalla lailla ihan alamahasta, mitähän lie..? on ollu myös paljo ilmavaivoja, mut niistä ei sen tarkemmin ;P Voiskohan nuo kaikki liittyä...ei..en saata ees ajatella..katastellaan rauhallisin mielin..

täällä satoi rakeita joku aika sitte..hmm ja kesää kohti mennään..

Kivaa kuulla taas magpiestakin! Ja roiku vaan ihmeessä täällä meidän kanssa, on kiva kuulla miten raskaus etenee. :) Hyvä että reissukin onnistui. Ja ainahan niitä vaatteita voi sitten taas raskuden jälkeen käyttää, eipähän sitä varmaan sitten vauvan kanssa ihan heti vaateostoksille ehdikään.

Tervetuloa vaaviskalle munkin puolesta! :)

Jaahas, nyt nukkumaan, ja katselen oisko se mies tuolla sängyssä vielä hereillä jos sitä kiinostaisi lakanoiden pöllytys vielä ennen unia... ;)

Huomenta, ja tervetulloo joukkoon vaaviska!

Hmmm... mume ja ensikertalainen kuulostavat kyllä ihan jo raskaus-oireisilta, tässähän alkaa pikkuhiljaa jännittään teidän puolesta! Oma aika vaan käy kyllä niiiiin pitkäksi, kun vielä viikko olis "lusittavaa" ennen parhaita päiviä, tosin kyllä salaa toivon että ovisoireet iskis päälle jo aiemmin...

Magpiella on poistumiskielto tästä ketjusta, sun pitää olla täällä meidän "johdattelijana" ja plussa-hengettärenä! Meitähän ei niin vain jätetä =) Se on kyllä tosiaan omituinen tunne, kun ei ole mitään selviä raskausoireita, vaikka on plussan jo testiin saanut. Välillä jo epäilee, että onko nähny unta koko plussasta.

pitänee alkaa hommiin taas

jolly

Vaaviskalle tervetuloa!

Magpien kuulumisia oli kiva lukea ja älähän tosiaan häippäse vielä minnekään! Ihan vapaasi kertoile kuulumisia vain meille, mua ainakin kiinnostaa. Me ei muuten esikosta kerrottu vasta kuin sen vko 12 np-ultran jälkeen. Olin niin epäuskoinen, että halusin saada varmuuden, että siellä oikeesti on elämää ja että kaikki on suht kunnossa. En olisi kestänyt sitä, että olisin asiasta kertoillut ja sit, jos oiskin tapahtunu jotain... Surun yllättäessä olen muutenkin sellainen, että haluan olla omissa oloissani ja käsitellä asiaa - sit oon valmis puhumaan ja vatvomaan muiden kanssa. Mutta tarkoitus ei ollut alkaa mistään suremisesta kirjoittamaan ja varppina Magpiella menee kaikki hienosti! Ja kaikilla ei vaan ole niitä oireita niin selkeästi. Nauti olostasi (muistissa vielä esikoisen oksentelut ja kuvotukset). :o)

Ääh, tänään on niin ollut selkäkipeenä ja mahassa juilistellu, että menkat on ihan varmasti tulollaan. Maha on turvoksissa kuin pullataikina. Nää on mulle ihan tyypillisiä menkkaoireita, että ei tosikaan. No taistoon sitten seuraavassa kierrossa. Oon jo toivoni menettäny tämän kierron suhteen siis!

Mä oon taas ihan kuitti. Olisin voinut nukkua puol seiskaan aamulla, niin mä herään klo 5 ihan yhtäkkiä ja ei enää unta millään. No nyt sitte taas väsyttää. Huoh. No esikoisen jälkeen väsymys on ollut enemmän tai vähemmän kroonista! ;o)

Hei!

Mahtuisinko minäkin mukaan. Ollaan mieheni kanssa aloitettu vauvatekopuuhat kuukausi sitten. Sitä ennen monen monta vuotta yasmineita, joten kierron pituudesta ei tietoa. Joskus muinoin ennen pillereitä se oli noin 28-29 päivää. Mutta kiertohan on saattanut muuttua. No jokatapauksessa nyt mennään kp 26/?. Sorruin maanantaina, jolloin oli siis kp 24 tein aconin kasettitestin. Noin tunnin kuluessa siihen ilmestyi viiva... Siis ihan selkeä viiva kontrolliviivan viereen. Mutta tulostahan ei saa tulkita enää 10 minuutin jälkeen. Oon sit netistä ettiny tietoa, että voisko muuttua ihan oikeeks plussaks ja onhan sitä ilmeisesti tapahtunu, mutta olen kyllä varautunu pahimpaan eli menkat tulee varmasti viikonloppuna.
Mites teillä muilla, onks teillä alaselkä kipeä? Mulla särkee vasempaa puolta alaselästä niin paljon, että en pysty välillä istumaan suorassa. Onks tää menkkaoire (en muista enää miltä ilman pillereitä olevat menkkaoireet tuntuvat...:))vai merkki raskaudesta???

No äläs nyt mume vielä heitä kirvestä kaivoon! Onhan monilla raskaus- ja menkkaoireet niin samanlaisia et menevät sekasin... ;)

Tervetuloa vaan joukkoon natiainen, vaikka luulen kyllä et sun plussas siitä muuttuu ihan "oikeaks" plussaks! :) Ei varmaan vaan näkynyt vielä testiajan sisään kun olit sen verran hyvissä ajoin testaamassa, uutta testiä vaan kehiin lähipäivinä. Eli varovaisia onnitteluja siihen suuntaan!

Taisin hätäillä sen eilisen ovulaatiodoagnoosini kanssa, koska tänään lämpö aamulla tasan 36,0. Taitaa olla mittarissa vikaa tai jossain muussa, ehkä unohdan koko lämpöjen seurailun ja tyydyn vaan pupilemaan vähintään joka toinen päivä. Helpottas vaan jos tietäs ees suurinpiirtein millon ovis on käsillä, niin vois sit sillon uhrata seksiin vähän enemmän aikaan ja pitää vaikka jalkoja ylhäällä(mulla on kohtu taaksepäin kallellaan, niin vois yrittää tehdä vähän ekstra effortia sen eteen et simpat löytää oikean suunnan :)).

joo, valitettavasti niin se taitaa mennä... Vaikka on niitä sellaisiakin ollut kenellä se roskishaamu on muuttunut ihan oikeaksi plussaksi. Tosin en siihen kyllä itse nyt kyllä luota. Niin kauan kun menkat pysyy pois, niin meikäläinen on positiivisella mielellä!

kiitos tervetulo-toivotuksista :) mukava saada tällainen vastaanotto.

joku kyseli sekä mieheni että minun ikääni, olen 19v. ja mies 21v. nuoria siis, mutta sitäkin varmempia toiveestamme saada lapsia. ja tiedostamme kyllä tosiasiat, sen vastuun ja valtavan uhrautumisen mitä lapset vaativat, sekä tietysti sen rakkauden määrän mitä lastaan kohtaan voi vanhemmat tuntea.

hienoa kuulla että täällä jo alkaa tärppäilemään, ainakin raskausoireita ilmeisesti joillakin tuntuu.
itsekin tunnen (muka) rintojen turvotusta, vihlaisuja alamahassa ja tihentynyttä virtsaamistarvetta (mikä ei suinkaan johdu siitä että olen juonut vettä kuin hullu, jotta hedelmällisyys olisi huipussaan), niin ja onhan mun mahanikin kasvanut, -kaiken huippu. :)
ei mulla tosin koskaan ole ollut mitään menkkoja edeltäviä oireita, ja niiden siis olisi tarkoitus alkaa pe:na. katsotaan, ja toivotaan.

tsemppiä kaikille, pistäkäähän lakanat pöllyämään!

Yhteistyössä