Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja marjutti86:kiitos kaikille =) ihan ok mielillä kuitenkin olen. äsken tosin vein miehen armeijaan menevälle bussille, ja itkuhan sieläkin tuli.. :ashamed: muutenkin ollu kauheen herkällä tuulella koko viikonlopun. vielä ei tosiaan ole punasta tullu ollenkaan, ihan tuhruilee vaan.
Afu-82 mukavahan se vain on kuullauutta testiä teen jos vuoto ei tästä kunnolla ala muutaman päivän päästäkään =)
oikealla puolella alavatsalla nippaileee :/
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:Alkuperäinen kirjoittaja marjutti86:kiitos kaikille =) ihan ok mielillä kuitenkin olen. äsken tosin vein miehen armeijaan menevälle bussille, ja itkuhan sieläkin tuli.. :ashamed: muutenkin ollu kauheen herkällä tuulella koko viikonlopun. vielä ei tosiaan ole punasta tullu ollenkaan, ihan tuhruilee vaan.
Afu-82 mukavahan se vain on kuullauutta testiä teen jos vuoto ei tästä kunnolla ala muutaman päivän päästäkään =)
hei, toi "nippailu"voi olla kiinnittymiskipua!pidän peukkuja
Alkuperäinen kirjoittaja marjutti86:Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:Alkuperäinen kirjoittaja marjutti86:kiitos kaikille =) ihan ok mielillä kuitenkin olen. äsken tosin vein miehen armeijaan menevälle bussille, ja itkuhan sieläkin tuli.. :ashamed: muutenkin ollu kauheen herkällä tuulella koko viikonlopun. vielä ei tosiaan ole punasta tullu ollenkaan, ihan tuhruilee vaan.
hei, toi "nippailu"voi olla kiinnittymiskipua!pidän peukkuja
niin ja itekseen mietin et olisko myös mahdollisesti kiinnittymisvuotoa, ku ihan pikkusen on tullu punaruskeeta/ruskeeta limaa..
toivossa on hyvä elää![]()