kfkfkf !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaa"

Vieras
Halusin vaan ilmoittaa nyt näin julkisesti (kun en jaksa kirjautua ja laittaa yksäriä)
että vaikutat tosi mahtavalta tyypiltä.

Aika moni (tai sitten se on vaan yks tyyppi sadalla eri nikillä:D) tuntuu olevan sun kimpussa,pakko vetää kateuskortti kun en muutakaan syytä keksi..
Onneksi osaat aina suhtautua kylmän viileästi noihin vittuiluihin,jatka samaa rataa!

Musta on aina kiva lukea sun kuulumisia,vaikutat todella hyvältä ja huolehtivalta äidiltä ja teillä ilmeisesti menee ihan kivasti,niin taloudellisesti kun muutenkin,esim parisuhteessa.
Vaikka oot mulle tuntematon,niin osaan silti iloita tilanteestasi.

Tsemppiä raskauteen ja onnea uuteen kotiin,ettekös te olekkin muuttamassa :)
Olet palstan ilopilleri ja moni saisi ottaa susta esimerkkiä,vaikka kuinka sulle vittuiltais,osaat suhtautua siihen niin kuin pitää,et välitä,etkä anna sen pilata päivääsi,toisin kuin monet muut,ois jo vetänyt herneet nenäänsä eräänkin kerran. :D

Kiitos :)

Ihanaa kuulla välillä tällaistakin, palstalla yleensä saa vain kakkaa niskaan.

Mä olen enemmän kuin tyytyväinen elämääni tällä hetkellä, menee paremmin kuin koskaan ennen :) Tiedän myös mitä se on, kun menee tosi paskasti....

[QUOTE="vierailija";29427932]Aloitusviesti on varmaan sitä paljon puhuttua piilovittuilua :rolleyes:[/QUOTE]

No ei todellakaan ole mitään piilovittuilua,tuo mun aloitus!

Tuntuu että kfkfkf saa jatkuvasti täällä kakkaa niskaan kirjoitti hän mistä hyvänsä,en ymmärrä.
Väkisinkin tulee mielee kateus tai sitten nää vittuilijat on muuten vaan sekaisin.

Ja kuten tässäkin nähtiin,ihan hyvää hyvyyttäni tein kfkfkf:lle tän aloituksen,niin heti epäillään vittuiluksi,justiinsa joo...
Ei voida uskoa että joku tosiaan voi olla iloinen toisen puolesta.
No mutta palsta on palsta :D

[QUOTE="aapee";29427950]No ei todellakaan ole mitään piilovittuilua,tuo mun aloitus!

Tuntuu että kfkfkf saa jatkuvasti täällä kakkaa niskaan kirjoitti hän mistä hyvänsä,en ymmärrä.
Väkisinkin tulee mielee kateus tai sitten nää vittuilijat on muuten vaan sekaisin.

Ja kuten tässäkin nähtiin,ihan hyvää hyvyyttäni tein kfkfkf:lle tän aloituksen,niin heti epäillään vittuiluksi,justiinsa joo...
No mutta palsta on palsta :D[/QUOTE]Mutta onhan se täällä nähty että jos joku otetaan hampaisiin niin hän ei osaa sanoa edes huomenta oikein vaan heti on joku vittuilemassa... Kuten sanoit palsta on palsta.

[QUOTE="aapee";29427950]No ei todellakaan ole mitään piilovittuilua,tuo mun aloitus!

No mutta palsta on palsta :D[/QUOTE]

Miten rankkaa se onkaan kirjautua ja laittaa yksäriä :popcorn:

• Tykkää
Reactions: Rva Ilkeä Harmaa

No mutta palsta on palsta :D[/QUOTE]

No se nyt vaan on tän palstan (ja varmaan monen muunkin) juttu :D Mikä palsta olis ilman näitä tyyppejä? Mulla on välillä ainakin tosi hauskaa lukea näitten pätemisiä ja vittuiluja, kun saattavat jopa vittuilla koska ovat itse tajunneet jotain väärin :D tai eivät ymmärrä :)

Ei niistä kannata itteensä ottaa, mä otan itteeni jos joku läheinen mulle sanois noin, kukaan näistä vittuilijoista ei tunne mua.
Tuskin hekään oikeasti ovat sellaisia minkä kuvan heidän kirjoituksestaan saa, joten tuskin kukaan voi minustakaan sanoa yhtään mitään pelkän kirjoittelun perusteella.

Ainakin uskon ja toivon, ettei nää ilkeät ihmiset ole oikeasti sellaisia, tai puhu ihmisille niin miten täällä puhuvat

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29427969:
Miten rankkaa se onkaan kirjautua ja laittaa yksäriä :popcorn:

Miksi pitäisi? Minullakin on usein sympatiat kfkfkf:n puolella, ja hyvä vaan että tulee julki sekin että monien mielestä on hyvä tyyppi vaikka joku/jotkut jaksaakin häntä kiusata.

[QUOTE="aapee";29427950]
Tuntuu että kfkfkf saa jatkuvasti täällä kakkaa niskaan kirjoitti hän mistä hyvänsä, _en ymmärrä_.
[/QUOTE]

Teitä vähän vähemmän ymmärtäviä on tosiaan enemmänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29428003:
No minä en suinkaan ole varma, että aloitus tosiaan on tehty hyvää hyvyyttään

Sama mulle uskotko vai et.
Enhän mä sulle tätä viestiä kirjoittanut vaan kfkfkf:lle :)

Ja onko se loppujen lopuksi paha,jos häntä kehun näin julkisesti,enkä yksärillä. :D

[QUOTE="aapee";29428026]Sama mulle uskotko vai et.
Enhän mä sulle tätä viestiä kirjoittanut vaan kfkfkf:lle :)

Ja onko se loppujen lopuksi paha,jos häntä kehun näin julkisesti,enkä yksärillä. :D[/QUOTE]
Ei oo paha, mutta kyllähän sen voi arvata mihin tämä johtaa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;29428003:
No minä en suinkaan ole varma, että aloitus tosiaan on tehty hyvää hyvyyttään

Arvaa onko mulle ihan sama? Se ei hetkauta mua kyllä mihinkään suuntaan, vaikka oliskin kiusallaan tehty. Koska ihan oikeasti mulle on aivan sama että mitä palstalaiset minusta ajattelee. Kiva jos edes joku on tätä mieltä, ellei ole niin ei oo välii :D

[QUOTE="aapee";29428058]Huh,on se vaikeaa uskoa että joku voi oikeesti tykätä jonkun kirjoituksista ja persoonasta näin netissä,vaikka ei kyseistä ihmistä irl tunnekaan.:D[/QUOTE]

ei se ole ollenkaan vaikeaa ja koffin kohdalta ihan ymmärrettävää sellaiselle joka ei ole hänelle kateellinen

• Tykkää
Reactions: rops
Samaa mieltä ap sun kanssa.
Alkuun ihmettelin että mikäs tyyppi tämä on,kun kaikki tuntuu siitä täällä meuhkaavan,mutta aikani kun hänen aloituksianio sitten luin,huomasin että mukavan oloinen tyyppi,symppis.Ja todellakin päänaukojista pitpaut välittää,oikea meininki.

Yks palstan parhaista tyypeistä,ja nolokseni myönnän että mä palstailen melko paljon ja jo vuosien takaa...

Ja voin myöntää ihan suoraan,että kyllä.Kyllä mullekkin kelpaisi sitä kaikkea mitä sillä on.
Asiat hyvin,pieni vauva ja uusi tulossa,nuorena ryhtynyt äidiksi ja nykyään yritys ynnä muuta,ja omaa taloa ostamassa,kelpais,mutta aina ei voi kaikkea saada.

• Tykkää
Reactions: krut
Ja taas kfkfkf tekee aloituksen itsestään/itselleen. Kyllä alkaa naurattaa nää sivupersoonien sekoilut. Ja wieruus tykkää hulluna jokaisesta kommentista tässä ketjussa. Eikö kukaan muu huomaa että sama ihminen kirjoittanut kaikki nää viestit?

[QUOTE="trolli";29428618]Ja taas kfkfkf tekee aloituksen itsestään/itselleen. Kyllä alkaa naurattaa nää sivupersoonien sekoilut. Ja wieruus tykkää hulluna jokaisesta kommentista tässä ketjussa. Eikö kukaan muu huomaa että sama ihminen kirjoittanut kaikki nää viestit?[/QUOTE]Miten jaksat kirjoittaakin noin paljon? Ja miten tiedät salasanani?

Ihme mäkätystä taas,jos joku sanoo pitävänsä jostain palstalaisesta,niin kukaan ei voi uskoa sitä todeksi.

Ihan lastentarha meininkiä taas :D

Oon kyllä samaa mieltä että kfkfkf on ihan kivan oloinen tyyppi ja tuo piristystä arkeen tällä palstalla.
Tuollaiset vittuilut kannattaa jatkossakin päästää toisesta korvasta sisään ja samantien toisesta ulos!
Ja sen kfkfkf onkin hoitanut hienosti.

Kait sitä saa ihmisitä tykätä palstalla,vaikka ei irl tunnekaan.
Mun mielestä kfkfkf on just symppis ja ennen kaikkea ystävällinen ihan kaikille :)

[QUOTE="trolli";29428618]Ja taas kfkfkf tekee aloituksen itsestään/itselleen. Kyllä alkaa naurattaa nää sivupersoonien sekoilut. Ja wieruus tykkää hulluna jokaisesta kommentista tässä ketjussa. Eikö kukaan muu huomaa että sama ihminen kirjoittanut kaikki nää viestit?[/QUOTE]
Hmmm...^Tämänkinkö?^

[QUOTE="trolli";29428618]Ja taas kfkfkf tekee aloituksen itsestään/itselleen. Kyllä alkaa naurattaa nää sivupersoonien sekoilut. Ja wieruus tykkää hulluna jokaisesta kommentista tässä ketjussa. Eikö kukaan muu huomaa että sama ihminen kirjoittanut kaikki nää viestit?[/QUOTE]

ette kadota foliohattuas!

kukaan muu ei ole niin tyhmä että luulis tollasta.

Yhteistyössä