Kielinainen, kielinainen, kielinainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Julmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Julmis

Jäsen
27.11.2013
278
0
16
Ärsyttää itseänikin että annan moisen ärsyttää mutta mua jotenkin kuvottaa toi.
Kielinainen on hirveä (kaksimielinen) nimi ja ko. henkilö on jotenkin likaisen näköinen. Ja ehkä en vaan ymmärrä hienoutta mutta en ole hänen lahjakkuudestaankaan kovin vakuuttunut.
Koskakohan tuo median hypetys ko. tyypistä loppuu?

(Ja ei, en ole kateellinen :D)

Mä en ole nähnyt yhtäkään sen videoo eli en tiedä mistä oikeastaan on kyse, pelkkien iltapäivälehtien otsikoiden perusteella naisella menee nyt lujaa. Hieno homma, onnea matkaan vaan :)

(Eli mun silmiin hypetystä ei ole ollut liikaa -jätän häntä koskevat jutut lukematta ;))

Olihan nuo videot hauskoja, mutta en kyllä ymmärrä mitä lahjakkuutta tuossa on. Tai siis miten se lahjakkuus hyödyttää esimerkiksi työelämässä tai missään muualla kuin noilla videoilla (jotka on nyt tehty ja nähty)?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29744992:
Olihan nuo videot hauskoja, mutta en kyllä ymmärrä mitä lahjakkuutta tuossa on. Tai siis miten se lahjakkuus hyödyttää esimerkiksi työelämässä tai missään muualla kuin noilla videoilla (jotka on nyt tehty ja nähty)?

laulutaito + seksikäs ulkonäkö = rahaa

[QUOTE="noh";29745002]laulutaito + seksikäs ulkonäkö = rahaa[/QUOTE]

Ai hän osaa laulaa? Tätä en tiennyt. eihän hän noissa videoissa laulanut, ainakaan niissä, jotka minä näin.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29745013:
Ai hän osaa laulaa? Tätä en tiennyt. eihän hän noissa videoissa laulanut, ainakaan niissä, jotka minä näin.

[video=youtube;sQLkJJpAIcU]https://www.youtube.com/watch?v=sQLkJJpAIcU[/video]

Minä en löydä tuosta kielineitosesta mitään ärsyttävää. Todella kaunis nuori nainen, pirtsakan tuntuinen, osaa laulaa, sekä kyllä minun mielestäni tuo kieleilykin lahjakkuutta vaatii. Hienoahan se vaan on, kun on tuollaisilla videoilla suosiota ja huomiota saavuttanut. Tiedä mitä tämä kaikki vielä neidolle poikii jatkossa. Ainakin avautuu jotain sellaisia ovia, jotka muuten olisi saattanut jäädä avautumatta. :)

Tehnyt nyt n.300 000 euron (vai dollarin) kaksivuotisen sopimuksen, joten ihan hyvinhän hänellä näyttäisi menevän. Onhan tuo kiva pesämuna vaikka opiskeluja varten.

[QUOTE="vieras.";29745094]Tehnyt nyt n.300 000 euron (vai dollarin) kaksivuotisen sopimuksen, joten ihan hyvinhän hänellä näyttäisi menevän. Onhan tuo kiva pesämuna vaikka opiskeluja varten.[/QUOTE]

Siis minkä sopimuksen? Levysopimuksen? Jenkeissä vai?

Joo, olen vähän pihalla.

Yhteistyössä