A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jäin miettimään, että olenko nyt jotenkin huono kun en jaksa?
EI TODELLAKAAN TARVITSE jos et jaksa. Eikä TARVITSE jaksaa muuta kuin omat lapsensa. Nää marttyyrit on tosi rasittavia, oli 17 lasta vuoden ikäeroilla ja kaikki hoidettiin ja sylikkäin istuivat pulkassa. Usko mua, ne puhuu paskaa 90-prosenttisesti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25483656:Et tehnyt väärin. Lasten hoitaminen on nykyisin erilaista ja vaativampaa kuin aikaisemmin.
No ei ole mikään syy suuttua sinulle, todellakaan. Kai tarjosivat edes kunnon palkkaa? Itse hoidin 2,5kk:n ajan omasta tahdostani 9 kuukauden ikäistä kummipoikaani 5 kertaa viikossa, 8h/päivä heidän kodissaan.
Ajoin takaa lähinnä sitä, että meidän mummojemme aikaan hoito oli erilaista ja riittävä taso matalampi. Ei ollut sossuja vahtimassa eikä koulussa kuraattoria kuuntelemassa lapsen pahaa mieltä kun kotona hakattiin. Riitti että saa ruokaa vähän sinne päin, kunhan ei nälkään kuollut, oli joku paikka vuoteena ja pääsi kouluun ilman että jalat paleltuu. Ei se nykyään enää riitä. Mä voisin hoitaa entisajan metodeilla 20 lasta, luottaen siihen että luonto karsii heikoimmat pois ja lapset alkaa tehdä tilan työt heti kun ikä riittää.
Tämän lisäksi nuo mummojen jutut on yleensä vahvasti romantisoituja ja kaunisteltuja. Ei ne kerro että mies löi ja joi viinaa, heitti vaimon hankeen kakaroineen. Ei suinkaan, kaikki oli niin auvoisaa ja helppoa.