Kierukan naruista kysumys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monica,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Monica,

Vieras
Googlettamalla yritin , onnistumatta, saada selville jotain kierukan narujen suosituspituuksista /hyödyostä/haitoista kumppanin kannalta en löytänyt. Siis kertokaa, mulla uusi kierukka, kolmas kyllä kaikkiaan. Lääkäri halusi jättää 1,5 cm:n narut, koska edellisen poisto oli aika hankalaa (langat 0 cm). Sattuuko nyt miestä kun ne noin pitkät on vai kuvittelenko vaan. uusi kumppani mulla ja nyt vähän tätä asiaa arastelen. Kertokaa kokemuksianne /suosituksianne pliis . Kiitti

Langat voivat satuttaa miestäsi. Leikkauta langat ihan lyhyiksi, poisto on kuitenkin pieni operaatio. Mies kärsii 5 vuotta langoista, gyne 30 minuutin ajan. Kumpi on tärkeämpää?

Henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että liian pitkät langat aiheuttavat "päänsärkyä". Vaimollani oli kohdunlaskeuma, jolloinka myös langat laskeutuivat. Vaikka "instrumenttini" on juhlakunnossa vain vatimattomat 17.5 cm, niin siitä huolimatta tuntui siltä kuin olisi hakannut "päätä" neulatyynyyn.

Todettakoon, että olen ns. "kaljupää", eli terskani on paljaana, eli esinahka ei ole vastaanottamassa noita "neulanpistoksia". -Ongelma poistuu sillä, kun malttaa olla työntämättä ja rynkyttämästä penistä juurtamyöten sisään. -Olen harkinnut, että jonkinlainen "toppari" esimerkiksi terveys-side, johonka tekee kullin menevän reiän, niin se ehkä estäisi tuon pään seinäänhakkaamisen. Samalla side toimisi jonkinlaisena roiskeläppänä, etteivät kurat lentelisi ympäriinsä. Poisvetäessä voisi pyyhkiä mulkun roiskeista tuohon siteeseen.

Taidampa hakea patentin keksinnölleni!

Minulla langat jätettiin suht' pitkiksi, jotta voi varmistaa itse, että kierukka on hyvin paikoillaan. Mies ei ole koskaan tuntenut mitään. Minulla on kyllä ollut tapana itse työntää narut poimuihin. Ainakin pitkät narut sulloutuvat perälle, eikä niistä ole haittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja "kaljupää":
Henkilökohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että liian pitkät langat aiheuttavat "päänsärkyä". Vaimollani oli kohdunlaskeuma, jolloinka myös langat laskeutuivat. Vaikka "instrumenttini" on juhlakunnossa vain vatimattomat 17.5 cm, niin siitä huolimatta tuntui siltä kuin olisi hakannut "päätä" neulatyynyyn.

Todettakoon, että olen ns. "kaljupää", eli terskani on paljaana, eli esinahka ei ole vastaanottamassa noita "neulanpistoksia". -Ongelma poistuu sillä, kun malttaa olla työntämättä ja rynkyttämästä penistä juurtamyöten sisään. -Olen harkinnut, että jonkinlainen "toppari" esimerkiksi terveys-side, johonka tekee kullin menevän reiän, niin se ehkä estäisi tuon pään seinäänhakkaamisen. Samalla side toimisi jonkinlaisena roiskeläppänä, etteivät kurat lentelisi ympäriinsä. Poisvetäessä voisi pyyhkiä mulkun roiskeista tuohon siteeseen.

Taidampa hakea patentin keksinnölleni!

Hyvä kaljupää, oletko maininnut vaimollesi asiasta? Minun mieheni mainitsi ja niinpä heti toisen valituksen jälkeen amrssin gynelle ja langat lyhennettiin nin lyhyiksi, että jäävät kohdunkaulakanavan sisälle. Kolmas kierukka jo menossa ja aina on pois helposti saatu.

Alkuperäinen kirjoittaja no että:
ja maksaa 60-80 euroa
Oikeasti, ei kaikkea voi mitata rahassa! 80 euroa on kuitenkin aika pieni summa hyvästä seksielämästä. Ei ole mitään järkeä kiduttaa miestään kierukannaruilla.

No minä ainakin tein niin, että annoin lääkärin jättää ne sen pituisiksi kun parhaaksi näkee. Sitten menin kotiin sekstaamaan mieheni kanssa ja kysyin tuntuiko. Ei kuulemma tuntunut eikä haitannut. Sormin kyllä tunnen ne.
Terveyskeskuksessa ei kyllä maksa tuollaisia summia.
Ap:lle. Jos olette tarpeeksi läheisiä harrastamaan seksiä, niin kyllä pitäisi pystyä tälläistä kysymäänkin. Ei se ole häpeä!

Niitä voi myös asetella "sivummalle", jos ovat tarpeeksi pitkät.....Toiminut ainakin mulla.Ei valituksia sitten asettelun jälkeen;) Eikä partneri ole pannut pahakseen, kun on saanut tehdä sen ihan itse...

Yhteistyössä