T
turhaanko
Vieras
Viikonloppuna katseltiin sanomalehdestä matkapoikien ja matkavekkojen ja ikaalisten matkatoimiston pikkureissuja, jotka olivat varsin edullisia. Ehdotin miehelle että lähetään tällaiselle, siihen mies että joo, tilaa se. Arjen tultua sitten ryhdyin tilaamaan, niin mies siinä puhelun aikana alkaa rähjäämään että mitä, eikö se olekaan lentokoneella (turusta pärnuun, haloo eihän pärnussa edes ole lentokenttää), että hän haluaa lentokoneella eikä millää bussilaivasysteemillä...). Lopetin puhelun enkä varannut mitään, ja sanoin miehelle että varaa sitten itse sellaisen matkan kuin haluaa. Niin hän sanoo että ei kun se on mun homma!!!
Menin vallan hiljaiseksi, luin lehteä vähän aikaa ja sitten sanoin että mun mielestä mä en ole mikään hänen matkatoimistovirkailijansa enkä muutenkaan palveluskuntaa jota voi komennella miten haluaa, mulle tuli tästä paha mieli. Siihen mies että "anteeks kun nyt sanoin mielipiteeni"!!! Ja paineli ulos ovesta. En tiedä mihin meni, työpaikalleen kai.
Menin vallan hiljaiseksi, luin lehteä vähän aikaa ja sitten sanoin että mun mielestä mä en ole mikään hänen matkatoimistovirkailijansa enkä muutenkaan palveluskuntaa jota voi komennella miten haluaa, mulle tuli tästä paha mieli. Siihen mies että "anteeks kun nyt sanoin mielipiteeni"!!! Ja paineli ulos ovesta. En tiedä mihin meni, työpaikalleen kai.