Kihomadoista tietävät.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tajusin, kyllä sen lääkeen uusintaoton 10 vrk:n jälkeen. Tai kahen viikon päästä. Mut otetaan kai sitten jo 10 vrk:n päästä.

Voi hyväne aika, meillä on miljoona lelua, minä en kyllä niitä ala putsaileen sen kummemmin! Jos ei päästä madoista eroon ilman joka paikan desinfiointia(siis sehän kuulostaa iha hullulta alkaa nyt joka ikinen leluki puhistaan, osa kangasta ja muovia sekasin, kirjoissakin joissakin jotain pörröjuttuja, mitä noi lukee, nuken vaunut, autot, joihin saa ukkeileita sisälle, isot legot!!) niin sitten saavat mun puolesta madot vallata vaikka koko talon!

Ei tartte leluja putsata. Lakanat ja pyyhkeet pestä ja kynnet kannattaa leikata. Myös käsiä pestä usein. Vessan oven kahva, hana ja pöntön vedin ja rengas desifioida ihan yleispesuaineella. Ne on sellasii jotka helposti unohtuu.

Oon 12v tyttö ja mulla on kihomatoja en oo kertonu kenellekkään niistä! Mua hävettää!!! En uskalla kertoo koska en haluu mun äidille kauheeta stressii ku se on päässy muutama viikko sitte sairaalasta nii sen pitää levätä en haluu et sen pitää joka päivä pestä kihomatoja pois joka paikasta! Ja kuulemma lääkkeet ei auta yhtään !oiskos mitään kotikeinoo millä ne sais pois ?mulla vilisee niitä ,mutta ei mulla niinku kutiinaa oo kauheesti , illalla hetki sitten kutitti alapäässä ,siellä oli 2kihomatoa!! Mua ärsyttää ja taidan tietää mistä tartunta tuli:tietysti naapurin pikkupojalta jonka kanssa vietettiin paljon aikaa ,hänellä vissiin on niitä vieläkin vaikka ottivat kuurin, ja en halua kertookkaa koska pyrvin jne maksaa ihan hirveesti ja ei meijjän perheellä oo rahaa maksaa nii paljo ja jos pitää monta kuuriaki ottaa.